Thursday, April 14, 2011

Meroket Kelangit

Untuk kita membuat seseorang itu suka kepada kita amat sukar sekali... tapi untuk buat seseorang itu benci kepada kita amat senang sekali kan??? seperti satu... dua... tiga bom!!! macam tu je, huhuhu... apa yang krole mengarut ni kan??? begini ceritanya, sebenarnya hari ini krole kecewa dengan seorang member krole ni!!! macam mana krole nak kata ni ya??? biasalah manusia kadang-kadang tu buat kesilapan tapi member krole ni lain sikit krole tahu kenapa??? mungkin dia ada masalah negara kot sekarangni??? cuma apa yang penting??? kerjasama~ huhuhu silap bukan tu, apa yang penting krole dah minta maaf kat dia... manusia ni pelik sikit kan??? bila dah benci kat seseorang tu segala budi baik beliau tak akan diingat atau dikenang lagi kan??? nasihat krole kat semua walau apa pun kesilapan yang dibuat oleh member-member kita??? lampangkanlah dada, bukakanlah hati anda untuk memaafkan beliau walau sebesar mana kesalahan yang dilakukan beliau ya. sedangkan nabi ampunkan umat inikan kita manusia biasa.

nak tahu apa yang salah krole kat dia... tadi dia minta teman krole keluar pergi cheras, krole kan sekarangni kerja malam~ so letih sangat... so krole tolak ajakan beliau, tapi terkejut juga krole sekali dia marah, itu ini dia ungkit... walhal dia sepatutnya lebih tahu situasi krole minggu ni, kerana dia pun kerja seperti krole disini!!! mmm... tapi krole rasa tak lama lagi oklah dia tu??? huhuhu... krole sayang member-member krole, kalau boleh krole nak berkawan dengan semua hingga akhir hayat krole, insyallah~ maafkan krole ye~ (huhu macam dia baca kan???), jom meroket kelangit??? apa kaitan tajuk ni kan??? ahaks... tak tahu kenapa krole letak tajuk ni??? suka sangat ahaks~



p/s : jangan marah hah~

10 Komen:

Fantastic Ajane said...

sabar2 ko krole... pa blh but kalu dia masih mara bagi dia ruang.. lama2 ok juga tu..

kira kekuri said...

hmnn..buat org benci kita mmg sekejap ja.apa2 pown sabar ya krole :DD

krole said...

FA=hhuhuu tol2..tp krole ok je ngee..da besa ngan prangai dia~

krole said...

kira=huhuhu tgh brasabar r ni wak..and always~

missSenget said...

krole..

pi cari kawan lain~!!

hee.. :P

krole said...

nget=hahaha...xnak!!!ngeee...ohye..krole kwn ngan nget r~??bule???:p

i am S!L4H.. said...

btol. bile time kite wat salah, segale budi baik selame ni ilang. lgsung x pikir. =.=

forever love said...

jangan pendam dalam hati ye..

krole said...

silah=huhuhu tol kan wak~

krole said...

atiq=huhuu btol2..x bek 0o0o0~