Monday, April 18, 2011

Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit

Krole dah agak dah!!! huhuhu~ apa yang krole dah agak ni ye, begini ceritanya treng!!! sambil cahaya sport light menghala kat krole didalam bilik yang gelap~ pergh!!! tinggi sangat imiginasi budak ni ahaks~ ok-ok sebenarnya krole nak cerita filem baru arahan abang mamat khalid iaitu "Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit" hah!!! korang tak tahu??? inilah krole nak beritahu ni!!! kalau korang tengok filem sebelumnya iaitu "Hantu Kak Limah Balik Rumah" memang mendapat sambutan yang amat baik dipersada perfileman negara kita, hingga sekarangni aura HKLBR masih lagi menjadi ikutan terutamanya dikalangan remaja, huhuhu ayat seperti KITE BAKO!!! sering kali krole dengar sekarangni hahaha~ begitu hebat pengaruh filem ni... mungkin disebabkan ini abang mamat khalid meneruskan projek terbarunya iaitu seperti tajuk diatas yang tidak diketahui bila keluarnya, kalau korang nak tengok trailer filem ni sila klik sini huhuhu memang lawak ngeee~ rasanya impak yang akan diberikan oleh filem ni mesti dahsyat!!!.

Sudah tengok tak??? pergh!!! best kan??? itu baru trailer~ hehehe boleh pula tercabut pintu tu heee~ so nantikan filem ni ya mesti best punya!!!



p/s : kte bako!!!

10 Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh cerita baru...skrg ni rajin tgk wayang eh wak?

dyea irdina said...

bila citer ni nak kuo ek....tp klu hasil tgn mamat khalid..dyea paling suka man laksa..dah berpuluh kali tgk tak puas2

khaifaiz said...

best2.. hehe.. x sbr nk bako panggung

Zura said...

harap2 cite nie akan bg impak jugak cam cite HKLBR..

nasri said...

hahaha..rasanyer cite leh leh pergi jauh..aura mamat khalid skg tgh naik.. tak mustahil citer nie kutipan gempak.. xsabar nk tgok citer nie.. hehe~

krole said...

LM=huhuhu kalo araham mamat khalid ni wak..pergh!!! layanzzz~

krole said...

dyea=huhuhu same jgk wak..man laksa pon best pa..huhuh~

krole said...

khaifaiz=jom kte bako sesame heee~

krole said...

zura=kalo tngok dr trailer dia pergh!!!lawak wak!!!

krole said...

nasri=huhuhu same r bro~msti best kan?