Wednesday, April 20, 2011

Maggie dan Orang Bujang

Cuba korang semua tengok kalendar korang hari ini??? ya!!! betul!!! hujung bulan dah~ so krole nak cerita sikit apa kaitan mee maggie ni dengan orang bujang dikala hujung bulan atau lebih mesra dipanggil 'bulan tua' ahaks~ dihujung bulan orang bujang dan maggie merupakan pasangan yang paling ideal bak kata pepatah "bagai pinang dibelah dualah!!!" mereka ni sukar dipisahkan dimana orang bujang sentiasa akan mencari maggie ni walau dimana jua, hingga ke lubang cacing pun rasanya mereka sanggup cari jika didalam keadaan drastik, terutamanya apabila peti sejuk dirumah mereka dah kosong ataupun beras dah habis, bagi menjimatkan kertas mereka yang bergelar duit, wang, ongkos, fulus, ataupun banyak lagi panggilan yang krole tak ingat hehehe~ tapi kenapa maggie??? kenapa dengan maggie ni??? kenapa ia jadi pilihan??? ok-ok krole tahu korang tak dapat jawap??? hehehe~ biar krole jawapkan, ini kerana maggie ni mudah disediakan, ibarat 1..2..3 dah siap!!! dengan aromanya yang menyelerakan terutamanya maggie kari pasti akan dapat menarik perhatian mana-mana orang bujang~ ingatkah korang pada lagu tema maggie ni??? "mee maggie cepat dimasak sedap dimakan".

huhu~ cerita diatas tu tak dak kaitan dengan siapa-siapa ya, cerita itu dibuat berdasarkan hidup seorang blogger yang bernama krole ahaks~ ini merupakan testimoni daripada blogger itu... "minggu ini gua makan megi je" huhuhu... sungguh dahsyat krole ni ye makan maggie seminggu ahaks~ gurau je ya. ohya nak promote kejap... bagi yang berminat nak follow krole kat twitter sila klik sini.



p/s : maggie!!!

38 Komen:

KipaSusahMati said...

yumm2...megi...sedap tu....haha

faraa halim said...

meggi mmg sedap dan senang pn hehe

NARDtheNERD said...

maggie kari panas kuat pekat. perghh. sedapp kot. :)

AfiQ said...

adeh! memang tgh kering kronik pon ni.. hahaha.. ^__^

ain revival said...

megi kari best..asal laksa x suka..hehe..tbe2 jep...

selalunya hujung2 sem la kuat mkn megi..duit loan da kureng...mkn megi jer laaa..:)

O'gosh said...

hehe..kadang bukan makan sebab xde duit..tapi sebab x sedap dan teringin....huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wak..letak telur sebijik..nyum2

nadira shahid said...

haha, teringt.. dulu kt matrix, kalau hujung bulan, mntak order nasi bujang.. sedapnyee murtabak meggiii

Cik Aish said...

magi mknn asasi pelajar. hahahaha

Bulan said...

hahaha.Bulan selalu je makan meggi.sampai 1 tahap tue sakit pinggang

Zura said...

maggie nie pun klise ngan budak asrama..

Pupel Liyana said...

sejak dah kawen ni memang jarang sentuh magie hehe

krole said...

kipassusahmati=huhuhu mmg sdap bro!!!

krole said...

fara=huhuhu tu r..ngee~that why like

krole said...

narrdy=huhuhu kaw2 punye~

krole said...

afiq=huhuhu same r bro~

krole said...

ain revival=ngee~tau heee

krole said...

O'ogosh=huhu tol wak..kengkadang tu ngidam jgk~

krole said...

LM=pergh!!!mmg sodap!!!

krole said...

nadhira=murtabak megi???camne tu wak?

krole said...

cik aish=hahaha..

krole said...

bulan-wuah!!dasyat tu wak!!!kene kurangkn r camtu~

krole said...

zura=huhu ye ke~

krole said...

pupel=tahniah tok wak!!!

jaya jr said...

haha.maggi oh maggi..makan mentah2 pon jadik

Anitafasha said...

Adohh.. lapa lak tengok megi..

Fantastic Ajane said...

hahahaha..ingat balik zaman dulu2... mmg megi ja dihentam tiap hujung bulan..kdg2 sampai hujung bulan pun..:)

dyana nana said...

ahaha, biase la orang bujang.. :)
nie la makanan dye.. hoho~

Izzuddin Fauzi said...

hahaha... sedap, cepat masak dan mudah ditelan :D sesuai untuk hujung bulan.... antara yang terlibat ialah diriku sendiri :D

Jom ikot sini!

Choc_Strawberry said...

Saye setuju.. Tp time tak ujung bln pon sy makan magie nie.. tumis ng bwng putih n bwng bsr.. letak telur.. perah asam limau.. perh.. sedap giler.. nyum..nyumm..

Miz Novexx said...

megi memang terbaek laa!!!!

krole said...

JJ=hahaha...tol2 bro~

krole said...

anitafasha=huhuuh apa lg wak..masak je megi ngee~

krole said...

FA=huhuhu tau xpe ngee~

krole said...

dyana nana=huhuhu tak bule dipisahkn wak~ngeee

krole said...

izzudin=ahaks..stuju!!!

krole said...

cjoc=hu!!!nak cube r nnt~

krole said...

miz novex=huuhu terbaik!!!