Sunday, April 10, 2011

Cerita Alam Angker

Uuuooo!!! huhuhu,,,hari ini krole nak kongsi sedikit cerita alam angker dengan korang semua dan bunyi suspen pun berkumandang seperti lagu intro malim kundang!!! aik!!! silap-silap seperti lagu x-file hu!!! seram kan??? belum cerita lagi ni, ok... pengalaman ini menimpa member baik krole 3 tahun lalu dipenjara utama kajang, waktu itu kitaorang kerja shift malam~ seperti biasa aktiviti-aktiviti kitaorang hanyalah sembang-sembang kosong dan apabila cukup time akan menjalankan tugas rondaan, setelah kitaorang selesai menjalankan tugas~ kitaorang dapati ada seorang member yang belum lagi tiba ke zone lepak (tempat rehat), so apa lagi kelam-kabut semua cari tetapi usaha kitaorang menemui jalan buntu kerana member krole tadi langsung tak dijumpai, dan seorang pun tak nampak kelibat beliau, setelah diperiksa tempat tugas beliau, wuahh!!! kawasan ronda beliau adalah tempat yang ke-dua terpanas didalam penjara kajang tu hu!!! so apa lagi krole dan beberapa orang member yang lain pun bergegas cepat-cepat ke tempat kejadian untuk mencari beliau kerana takut terjadi apa-apa kat beliau.

Sekali sampai ke lokasi wuahh!!! terkejut gorilla krole dan kawan-kawan kerana member yang hilang tadi tengah best terlentang kat tepi bangunan yang huh kalau krole nak cerita seramnya~ memang seramlah!!! ahaks~ kitaorang pun kejutkan beliau dan setelah mencuba beratus-ratus kali (xdakla sampai ratus ahaks~) setelah mencuba beberapa kali akhirnya beliau terjaga, kitaorang dah naik geram dah!!! kalau tak bangun lagi tadi, alamatnya kitaorang tinggalkan je kat situ hehehe... yang membuatkan kitaorang seram, member tadi setelah terjaga terus beliau berpeluh-peluh dan membuat muka panik!!! apa lagi risaulah kitaorang ni, dan ada seorang hamba Allah ni sibuk tanya pula kenapa beliau macam tu??? sampai sekarang krole tak lupa jawapan beliau~ bunyinya macamni " aku... nampak nenek tua tadi..." pergh!!! meremang bulu roma, mana pula datangnya nenek tua ni???



p/s : hohohohoho...

22 Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dia main2 ke betul2 wak?huhu..seram lak dgr

i am S!L4H.. said...

huwaaaa. seram2. mmg ade nenek kt situ la tu sampai die pengsan tuh.

zalin said...

uishh..seram tu..

blog-tips-kurus said...

nasib baik nenek je. kalau mak/kak limah, kena goyang2 tangan kanan..

Ana Joe said...

kekeke...seram jugakk.mmg byk pglaman kt situ kottt..

ASSOYFINGER67 said...

Jalan pandang2,jgn pegang2,jangan tegur2,,akupun pernah kena sekali kat tempat kerja...basikal Gym berkayuh sendiri....masatu hujan lebat pukul l/k 4.oo petang...eee serammmmmm...aku lari atk pakai kasut...:O

span kuning said...

oh yeah..like it..

krole said...

LM=tak tau wak..tp rasanya cam betul je..pastu dia demam o0o0o~

krole said...

silah=huhuhu tau xpe..pakcik takot!!!

krole said...

zalin=kisah benar bro~huahuahua!!!

krole said...

tips=kte bako!!!

krole said...

Ana joe=manyak g krole tak ceta wak~

krole said...

Assoy=wuahh!!menarik!!!seram2

krole said...

span kuning=ahaks..thanks~

Ellen said...

ada sambungan ker ni Krole..hahahaa

Misz Yuyu said...

seremmm..suka bc tp japg terbyg2 tskkk

nasri said...

kenapa selalu hantu nk menjelma wajah cam nenek2 ea.. klo hantu cun, xdela nk terperanjat sgt macam citer dalam kemboja putih kt tv3.. hahaha!

Firdaus Kasim said...

dalam seram, pasti ada lawak.. hehe

minta jasa baik bro buat kajian lebih mendalam tentang koloni itu..

sbb sy nmpk kt tgh2 tue mcm ada simbol mata satu DAJJAL (freemason)

Adakah ini satu konpirasi yahudi bg mencipta koloni yang akan menguasai dunia ini?

Entri paling hot :
Konpirasi Kerajaan 1 Malaysia di sebalik video SEKS Anwar Ibrahim"

krole said...

ellen=nantikan sambungannya ahaks~

krole said...

misz yuyu=ahaks..jgn isau r...amalkn tips ni je..jgn pndang belakang~

krole said...

nasri=tu r bro..asik jd nenek2 je..kalo skali skala jd cun kan best~

krole said...

firdaus=wuahh!!!insyallah bro..nice entri!!!