Thursday, April 21, 2011

Maharaja Lawak : Undian Terkini

Esok bermula lagi satu episod dalam arena maharaja lawak yang semakin hangat sekarangni dan krole rasa bahang yang dibawanya mengalahkan bahang akademi fantasia??? itu krole tak tahulah!!! bukan apa krole memang tak berapa layan AF ni??? bukan tak minat cuma kurang sikit feelnya~ mungkin disebabkan kalau AF ni orang ramai macam dah boleh agak jalan ceritanya hehehe... ini pendapat krole je ya~ ok berbalik kepada cerita maharaja lawak kita, sudahkah anda mengundi??? chee~ macam bunyi-bunyi promote je ni ahaks~ bukan apa minggu ini kan terdapat seramai 9 perserta solo dan berkumpulan akan berentap dalam tugasan baru mereka, so memang tak sabar nak tengok harap-harap para perserta akan memberikan yang terbaik dari ladang, kalau boleh yang menonton nanti siap gelak guling-guling !!! so teringin juga krole nak tahu kedudukan undian mereka sekarangni, apa lagi mulalah gatal jari-jemari krole ni menekan punat keyboard untuk mencari maklumat berkenaan undia mereka, hehehe ala senang je tengok kat laman web astro lah!!! so hasilnya adalah seperti dibawah, jangan terkejut ya.

Pergh!!! jozan ditangga yang teratas hehehe... krole memang minat diaorang berdua ni~ boleh kata perserta yang krole minati semuanya ditangga teratas!!! korang pula macam mana??? hah!!! ditangga terbawah!!! cepat-cepat undi... nanti menyesal pula~



p/s : nak join raja lawak bule???


22 Komen:

c-tea said...

erk..rasanya tak ade yang lagi best dari jozan

alexa yussida said...

saya suka lawak nabil..hehe

Encik MT said...

go jozan~!

chuu said...

chuu suke jozaaaannnnn !!!

krole said...

c-tea=huhhu kte tngok nnt wak~ngee..sal krole tngok persaingan mmg snget~

krole said...

alexa=huhuu nabil lawak jgk~

krole said...

encik MT=huhuu krole pon mnt jozan~

krole said...

chuu=same r chu!!!

NURUL NAJWA said...

ahar~ sedih xda astro WARNA!! tgok kat youtube ja. ^__^ jozan n nabil best!!

Fatin Syahira Ramli said...

hai hai. drop komen sini sebab tak jumpa shoutbox nak jerit-jerit. haha!

forever love said...

sepah!!!!

::::fiEyzA:::: said...

terbang ke cni!!!hehe...jozan+jambu+sepah best....=)

Rama2Ungu said...

suka Jozan dan Nabil..

tengok Nabil dalam maharaja lawak ni baru la nampak diri dia yg sbnrnya. suka tgk lawak dia..teringat masa raja lawak dulu dan itu yg btkan dia juara..harapnya lps ni Nabil kekalkan la mcm tu. jgn la ada kontroversi2 murahan lagi

krole said...

Najwa=huhhu same r wak~

krole said...

fatin=huuhu kat tepo tu kan ade wak~

krole said...

atiq=huhuu smngat nmpk~

krole said...

fieyza=huhuhu memang terbaik!!!

krole said...

rama2ungu=mmmm~btul wak...hrp akn berkekalan mcmni~

AkieZecky said...

vote for nabil & Jozan!!!

NAY said...

go go Nabil n sepah....:)..

krole said...

Akie=yeahhh!!! sokong!!!

krole said...

NAY=sokong jgk yeahh!!!