Tuesday, April 5, 2011

Shaheizy Sam Terbaik

Huh cuba tengok gambar kat atas tu!!! stylo kan??? perghhh!!! imej gangster tegar katakan!!! rasanya belum terlambat lagi untuk krole mengucapkan sekalung tahniah kepada pelakon diatas yang berjaya merongkol anugerah yang paling berprestij iaitu "anugerah bintang paling popular" pada ABP yang dilangsungkan baru-baru ini, perghh!!! tahniah shaheizy sam!!! atau lebih dikenali sebagai adnan sempit ahaks~ nickname tu memang melekat sampai sekarangni hehehe... mungkin memang sesuai kot~ tapi bagi krole inilah bukti yang menunjukkan sam berjaya membawa watak yang dibawanya dalam cerita adnan sempit tu hingga membuatkan orang yang menontonnya boleh merasanya nyawa/aura dalam lakonannya, senang cerita kira hiduplah watak yang dibawanya. mula-mula tu krole memang tak berapa minat sam ni, tapi serius krole kata selepas lakonan beliau dalam adnan sempit pergh!!! terus minat o0o0... lepas tu apa-apa cerita yang ada pelakon ni semuanya krole tengok ahaks~ terutamanya lakonan beliau dalam filem evolusi KL drift, pergh!!!

Krole rasa sam memang layak untuk menerima anugerah tu!!! kerana bagi krole sam ni seorang pelakon yang berkebolehan... melawak boleh!!! serius boleh!!! sedih boleh!!! boleh kata full packagelah dia ni!!! heeee... disamping memiliki rupa paras yang komersial ngeee~ nanti krole kata hensem kena budget gay pula, so ayat tu je yang krole boleh cari ahaks~ yang krole tak sabar ni filem baru beliau "kongsi" yang tak lama lagi akan ditayangkan dipawangam. krole harap yang terbaik untuk dia, dan krole doakan moga dia akan sucses dimasa akan datang dan secara menyeluruhnya akan membantu dalam merevolusasikan filem-filem tanah air kita...go!!! go!!! sam!!!



p/s : lu langsi lu mati!!!

6 Komen:

.:|kamaryeah|:. said...

kagum sgt ngn die~
n honestly sgt suke die berlakon~
macam2 watak die blh bawak~
huhu~
i likeee~

kira kekuri said...

sukung! minat dia jugak ;)

HAZWAN17 said...

die serba boleh
watak lawak watak serius
watak jahat..hebat

krole said...

kamaryeah=same r wak hehehe~

krole said...

kira=yeahhh!!!

krole said...

hazwan=mcm2 bole kan bro ngeee...sal tu krole suke~