Wednesday, March 2, 2011

Risau Tak Lulus

Adus mood hari ini memang tak berapa nak ok....bukan apa krole baru balik dari pejabat pengurusan jabatan kita orang tadi....krole risau sangat pasal tak lulus lagi~hah??? peperiksaan??? hehehe ~ bukan...yang tak lulus tu sebenarnya cuti krole ~ krole ada mohon cuti pada bulan MAC ni , nak balik kampung....masalahnya tarikh semakin dekat , harga tiket pun semakin naik cuti pula tak lulus lagi,adus pening...pening...pening kepala krole fikir pasal benda ni,krole tak tahu nak buat macam mana lagi~sekarangni hanya doa dan tawakal je yang krole boleh buat,takkan nak krole melutut depan pegawai kita orang pula,huuuu~jauh sekalilah nak buat sampai begitu.tadi krole baru je cek harga tiket untuk bulan MAC ni...perggghh!!!ada dah yang sampai RM1000+++,gulp!!!mampuslah krole kalau lambat beli tiket flight ni,korang pernah tak kena situasi macam krole ni~cuti belum lulus padahal tarikh yang kita nak balik tu dah dekat sangat???

Krole pun pelik juga,apa salahnya nak luluskan cuti krole...krole tengok bulan MAC ni tak ramai yang mohon cuti,dan krole pun bukannya selalu minta cuti~setahun 2 kali je balik kampung..uhu sedih kan???



p/s : wuahhh!!!nak balik!!!

42 Komen:

Bulan said...

adess..susah gak kan?kalo sy kaya da lme sy bg pinjam private jet sy kt awk.ahakss

ibu qaleesya said...

ishh.. sabar jelah dik yea,.. nati dapatla cuti tu

Wen said...

adess sian ko... mesti tu mahal tiket balik sabh.. knp juga x lulus, berdoa ja, betul tu skang berdoa ja la.. sian...

nadzirah aqilah said...

oh.. siannya... mudah-mudahan dapat jugak tu.. amin~~~

awak pun dah lama x balik kampung kan..

err.. tapi kenapa mesti nak balik bulan 3 ek?? ada pape ke? atau nakkk... hahahaha.. just kiding...

Lagenda said...

Err..mak nak ikut krole blk kmpng leh tak?? Hehehe

mera zati M.z said...

alaaa mungkin tak lama lagi approved la tuuu.. sabar je k :)

miss epa said...

huu.td sy heran.tiket p mana la mhal sgt.lupa plak krole nk blik sabah.hee.gud luck eh!nnti lulus la tu eh. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ha???tak lulus ke wak?aduhh sabar ek?

Milofloat said...

susah nii...kalau ade doremon kan senang..hehe

Amyna said...

Alahai krole... situasi cam ni selalu di lalui..Part myna ok saja.. tapi part Mr.A tu... Begini lah nasib duduk perantauan dan beruniformkan...

tengok tiket promosi.. nak beli untuk Mr.A pun tak berani... sebab cutiNya tak menentu... Sabar ya krole.. tak pun pergi mengadap pegawai.. slow talk... dia pun manusia juga... :-)

FariehanIbrahim [LBC] said...

oke, comel luluskan. ;pp

CahayaCintaIlahi said...

kampung krole kat mane?
sabar ek.. insyAllah lulus tu.. ok ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hr ni kan dah rabu..x dpt keputusan lg???

caliph shuriken said...

klau plan nk beli last minit ni mmg mahal giler ar.. tp klau nk beli awal2 cuti plak blom approve.. serba salah cmni kn, huh...

Sumandak Kinabalu said...

Sabar je lah...
Try lah tengok tiket kat Firefly, mana tahu ada yang murah...

Ellen said...

ciannya Krole..bila nak balik tu..hehe...si sumandak suruh tengok di Firefly..mahal plak sana tu kan...better beli sebelum masanya kat Air Asia dan Mas...

krole said...

Bulan=wuahhh!!!terharu krole ahaks~

krole said...

ibu=nak balik jgk akak!!!krole indu sgt ngan kmpung..ohye nape x le bka url akak ye???

krole said...

wen=yesss mmg tgh berdoa pon~

krole said...

nadzirah=huhuhu mne de...ngeee...saje blk wak..indu kat kmpung~

krole said...

lagenda=wuahhh!!mak nak ikot..bule2..pe slhnye~

krole said...

miss epa=thanks wak..krole risau sgt da ni~

krole said...

LM=bkn x lulus wak..lom komfrm~ngeee

krole said...

mera zati=thanks wak..hehehe..isnyallah~

krole said...

milofloat=huhhuu..kalo ade doremon x yah mnta2 cuti ni ngeee~

krole said...

myna=insyallah pren,krole akn cuba sedaya upaya~

krole said...

comel=huhhuu bestnye kalo betul hehehe~

krole said...

Cci=krole dok sabah wak..amin..doa tu~thanks ye wak

krole said...

LM=lom g wak..adus...risau da ni~

krole said...

caliph=tol caliph..adus...camne nak bat ni ye~

krole said...

sumandak=da cek..mahai wak!!!

krole said...

ellen=hujung minggu ni ngeee~

nurkaloi said...

ALAA
krole suh laa dye approve cepat
budi bahase skit
blnjer mkan ker
hehehe

i am S!L4H.. said...

pkcik krole. sy x pnah alami situasi mcm ni. kje pon x pnah. heeee
ade hikmah di sebalik ini.

*nak tumpg ikot bole?hee

♥ Ana Joe ♥ said...

uishhh...mahal nyerr.sian krole ssh nk balek kmpg..tape2 doa lebih.

krole said...

nurkaloi=huhuhu tu r wak..cam xdak perasaan je dia orang ni ngee~

krole said...

silah=ahaks..bole2..pe slhnye..tp tiket kena beli sndiri ngee~

krole said...

Ana joe=aha~dan semakin mahai ngeee~mati krole...

i am S!L4H.. said...

alaaa.. dok dlm bagasi je la. heeee

krole said...

silah=hahaha pulok...x cian pakcik ke ni silah ngee~

i am S!L4H.. said...

hahahaha....ngeee

krole said...

silah=wuahhh!!sukenye dia~