Thursday, March 31, 2011

Contest Natural Beauty : Abg Stalker

Abang stalker adalah satu nama yang tidak asing lagi didunia berblogging ni... kalau tak silap krole beliau merupakan salah seorang blogger yang tengah hot buat masa ini ahaks~ puji lebih nampak!!! ok-ok hari ini projek krole adalah mengikuti pertandingan yang dianjurkan oleh blogger abang stalker ni best o0o0o0!!! syarat-syarat yang diletakkan pun untuk mengikuti pertandingan ini tidaklah susah sangat, bagi member-member yang baru mengetahui akan anjuran ini dan berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut sila klik sini ya~ untuk terus keblog beliau, so kalau ada yang tak paham tanya dia terus...hah!!! tapi bro krole tengok entri kontest ni dari tadi atas kebawah langsung tak dak cerita pasal hadiah??? so nak tahu sangat pasal hadiah dia!!! ngeee~ bolehkah???

Krole pertaruhkan gambar ini... ahaks~ gambar ini diambil semalam sewaktu krole baru bangun tidur dengan muka berminyak dan keadaan tidak terurus krole terus mengapai jaket hitam krole dan snap gambar mengunakan webcam lappy krole yeahhh!!! kenapa krole buat begitu??? pasal abang stalker ada nyatakan bagi perserta lelaki dia nak muka pure dan suci... so krole rasa waktu tu lah yang paling pure dan suci ahaks~ harap dengan gambar ni boleh menang yeahh!!!

krole tag :
-bulan
-nadzirah aqilah



18 Komen:

Irma A.Wahid said...

bukan main natural beauty g yea~~~ hehe

new entry--->

http://irm4blues.blogspot.com/2011/03/nak-join-bloglist-irma-wahid.html

Abang Stalker said...

phewiit~ala2 baby face gitu.hehe..nk thu hadiah eh?rahsia2..nti ble2 abg update ye.thanks join contest abg+puji2an diatas ye krole.bkn main lg..haha.gud luck dik ;)

Cik Yana said...

Gud Luck untuk kontest ni. Kalau menang, sile bagi adiah tu kat cik Yana. Muahaha~

Entry terkini: Happy Birthday Superman!!! :)

.: iEyLa :. said...

gudluck krole.. :)

M a W a D D a H said...

fuyoo...suci nya muka...xde jerawat...pakai pencuci apa ye...hehehe

gud luck ya krole...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wakkk good luck ye

Bulan said...

thanks krole for da tag.
nati bulan wat k.eheee

eRza farEeha said...

gd luck krole...

i am S!L4H.. said...

abg ni selalu stalk org erh. hakhak

semoge berjaye pkcik krole....

krole said...

irma=huhuhu malu2~

krole said...

abg stalker=huhhu okai2..krole akn tnggu ngan ksabaran~

krole said...

cik yana=wekkkk!!!x nak!!!heee~

krole said...

iEyla=wuahhh!!!thanks wak`

krole said...

addah=wuahhh mne de wak~ade r jerawat kat muka krole ni ahaks...kengkadang risau jgk..da mkin truk~

krole said...

LM=thanks awak~

krole said...

bulan=wuahhh thanks jgk heee~

krole said...

erza=thanks erza ngee~

krole said...

silah=thanks silah..mengharap pakcik ni ngeee~