Tuesday, March 29, 2011

Gunting Rambut

Wuahhh letihnya kerja hari ini!!! perghhh!!! boleh kata hari ini adalah hari yang paling malang buat krole mana taknya malang??? tadi masuk kerja lewat, lupa nak set jam perghh!!! kaw-kaw kena marah dengan bos awal pagi, lepas tu tadi sebelum nak balik boleh pula bos krole yang baik hati tadi panggil krole, dengan keberanian tahap gaban krole pun masuk ke ofisnya dan bertanya "apa hal tuan???" tuan tadi dengan relaksnya menjeling krole dengan jelingan manja ahaks~ taklah... jelingan maut o0o00o~ dan berkata "cantik rambut kamu", krole pun tersipu malu dan sambil menundukkan kepala krole jawap "terima kasih tuan" hehehe~ terus tuan tadi bangun setelah mendengar jawapan krole dengan muka agak kemerah-merahan perghh!!! dalam hati krole krole risau dah ni~ ni mode bertarung dah ni ahaks~ sebelum dia sempat membuka mulutnya terus krole kata "ok tuan saya akan gunting rambut petang ni" heeee~ krole tahu dah memang dia nak sound rambut krole pasal krole tengok pun dah agak panjang.

so lepas publish entri kali ini krole nak keluar kejap ye~ nak gunting rambut... uwahhh!!! rindu betullah zaman dulu-dulu, cheeee~ macam dah lama hidup!!! maksud krole zaman mengangur dulu, perghhh!!! rambut panjang sampai kebahu hehehe~ tapi bila dah kerja ni terutama dalam unit beruniform jangan haraplah boleh simpan rambut panjang~ ngeeee~ panjang sikit kena gunting panjang sikit kena gunting... style pun asyik tu je~ ngeee... sabar je lah kan???



p/s : owhh rambut i will miss u~

22 Komen:

c-tea said...

huhu...1st..lawa templet...

wa...gunting rambut lah baru smart..nampak kemas..lau rambut panjang kureng sikit

.: iEyLa :. said...

wahh..nk g gunting rambut...
nk ikot2...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh kena gunting rambut.hihi.ikut kan jelah wak.

Halimatun Sa'adiah said...

kn kachak kalo brambot pendek...

Zura said...

ikut rules..

krole said...

c-tea=tp krole suke rambut pnjang~

krole said...

iEyla=huhuhu nak ikot jgk ke~

krole said...

LM=wuahhh redha je wak~

krole said...

halimatun=huhuhu x suke~ngeee

krole said...

zura=tu r..nasib la nasib~

i am S!L4H.. said...

haha botak2. cm budak tuh. kihkih

Qaseh Qistina said...

huhu..perli baik punya..

♥ Ana Joe ♥ said...

hehehe...dan2 je bos perli upenya.
dah2..pergi potong rambut cepat.

Wanzi said...

betul tu krole... kalau zaman rock2 dulu boleh simpan rambut panjang... apa2 pun tanggungjawab mesti diutamakan.......

FariehanIbrahim [LBC] said...

sila guntng rambut jadik botak terus,
nti lmbt sket nak tumbuh balik. heee (^^,)v

krole said...

silah=tak nak!!!

krole said...

qaseh=huhuhu tau xpe~

krole said...

anajoe=da potong pon ngeee~

krole said...

wanzi=tu r wanzi..trpaksa!!!

krole said...

LBC=wuahh!!x nak!!!

ezzyra said...

mmbayangkan krole cm bdak kecik kt gmbr 2...heheh

O'gosh said...

hehe...sian krole...biasalah tu kalau dah makan gaji...