Wednesday, March 30, 2011

Rindu Pantai

Uwahhh!!! pagi-pagi ni termenung sekejap krole kat belakang rumah tadi bertemankan pemandangan indah yang rata-ratanya adalah jalan raya ahaks??? lansung tak menenangkan jiwa~ rasa rindu pula nak pergi pantai... dengan tiupan angin bayu membelai, bunyi ombak yang berdendang digegendang telinga, bunyi burung yang merdu, bunyi ranting pokok yang bergoyang, dan bau air laut yang melazatkan... aik??? melazatkan ke??? merapu je krole ni kan?? hehehe... kalau duduk kat kampung perghh!!! pantai ni tak payah nak ceritalah 70 meter je dari rumah krole hah!!! lupa nak beritahu krole ada 2 kampung di sabah satu di beaufort satu lagi di kota belud kampung halaman mak krole, disana krole suka sangat sejuk je... buka pintu hadapan nampak pantai, buka pintu belakang nampak gunung kinabalu perghh!!! sejuk mata memandang~ tapi kenapa kat kajang ni tak dak pantai!!! uwahhh!!! krole nak mandi pantailah!!!

Mungkin kalau dapat kelepasan hujung mingguni nak pergi PD lah!!! konvoi ramai-ramai dengan member-member buat barbeque sekali perghh!!! mesti best kan??? yang paling utama tu, mandi pantai!!! ngeeee~ harap-haraplah member-member krole tak busy nanti... mengharap ni~


p/s : bushhh...bushhh!!!(bunyi ombak)

26 Komen:

iManAzRaf said...

wah.... comel domo tuh..!! hehe..

best gile, bkk pntu dpn pantai. bkk pntu blkng gng.. hehe..

Halimatun Sa'adiah said...

wahh...rindu pantaii jgak..
jom2 pegi pantai!!

Dhiaqiud said...

Rindu pantai gak..lm x mandi pantai..tp rindu lg kat 'si biru'..

Wen said...

ko buat la pantai ba d kajang haha

missSenget said...

bestnye jalan2 PD... ;)

krole said...

imanAzraf=serius betul ni~

krole said...

halimatun=huhuh jom2~

krole said...

dhiaquid=wuahhh cantek keta wak~

krole said...

wen=buat???camna ek???

krole said...

miss sengget=huhuhu lom g r wak~ngeee

M a W a D D a H said...

fuyoo nak mandi kat PD..syokknya...yg best ada aktiviti bbq...syokk...dulu pernah g..naik banana boat...

jom la singgah melaka kalau free...hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pantai menenangkan..saya pun suka pantai.dulu umah kat ganu dkt je ngan pantai

nadzirah aqilah said...

ha!!! kat johor area kota tinggi banyak pandai.. meh la dtg cnie.. hehehe

cik panadol said...

baru lepas pegi PD 2 minggu lepas....walaupun sangat fobia n takot air....tp sempat berendam dalam laut berjam-jam tak hingat nak naik....hihihihi

sekarang kulit sudah sunburn!waaaaaa......

Wanzi said...

krole kenapa kepalan adik atas tu terbenam dalam pasir... cian dia

krole said...

adah=wuahh insyallah adah~

krole said...

LM=wuahh sekali same r~

krole said...

nadzirah=wuahhh menarik!!!

krole said...

cik panadol=wuahhh makin putih r wak nnt~

krole said...

wanzi=huhuu saje..pdn muke dia ngee~tp cute kan???

TAYAR PANCIT said...

banyak citer yg besh2 :) papepon,hey :) saye da follow :) follow me back @ tayarpancit.blogspot.com

iManAzRaf said...

hehe... cam jeles jek dgr cegitu... depan blkg view best... =)

krole said...

tayar=sure will do~

krole said...

imanAzraf=ahaks...xpe2..nnt le ikot krole blk kmpung...tngok sndiri view dia..mmg best~

DaK CoMoT said...

nak p pantai jugak!nak p pantai jugak!hummm lama da comot xp pantai..aishhh

i am S!L4H.. said...

best nye rmh pkcik krole kat sabah tu. nk g bole? tumpang rmh sebelah. ngeee