Monday, March 28, 2011

Kelaparan Dikala Malam

Waktu macam ni korang semua mesti tengah lepak-lepak kat rumah bersama keluarga yang tersayangkan??? krole nak cerita ni tapi sedih pula nak bagitahu kat semua, tapi krole gagahi jua dengan menulis entri kali ini~ perghhh!!! macam serius je kan??? begini korang tengok jam korang sekarangni, hah!!! krole baru balik kerja je ni adus sedih betullah, balik-balik je dengan kepenatan yang teramat ini krole terus masuk kedapur, membuka periuk nasi~ seperti yang krole duga periuk nasi itu kosong!!! krole terus mendapatkan member serumah krole yang tengah lepak dibilik beliau dan bertanya "sayang~ kenapa tak dak nasik dan lauk ni, tak masak ke???" dengan slumber beliau menjawap~ "gas habis, so nak masak nasi buat apa???" aik!!! macam tu pula, uwahhh!!! dengan kelaparan krole yang tahap ultraman taro sekarangni perghh!!! rasanya ikan paus pun boleh cekik hehehe aik!!! ikan paus boleh makankah??? ah!!! lantaklah, nasib baiklah ada biskut chipmore dan roti kalau tak kebulur krole malamni.

Hehehe...biskut dan roti ni memang krole beli untuk masa-masa drastik macamni perghhh!!! pandaikan??? ahaks~ so kesimpulan entri untuk kali ini adalah kenapa gas habis waktu macamni!!! cubalah habis waktu krole tak lapar~ uwahhh!!! menangis kejap~ heeee.


p/s : perutku berbunyi ngeee~

15 Komen:

c-tea said...

ujan-ujan..lapo

Amyna said...

Alololo... sek baik ada biskut. kasi alas perut... :-)

cik riffa :) said...

entry ni jugak pandai sycho orang lain .
tbe2 rasa lapar pulak.hha
;D

krole said...

c-tea=huhuhu same r wak~

krole said...

myna=huhuhu tu r..nasib2~

krole said...

cik riffa=huhuhu ye ke???wak nape x le bka url wak dr sni...unable to access~

cik panadol said...

krole...

tu tanda2 awak dah kne carik bini...kawen....nnt boleh bini masakan, jaga makan minum....xde la jd cmni lg hahahaha....

cepat2 kawen.....

.:|kamaryeah|:. said...

siannya krole~
sabar ye~

p/s: rase pe cik panadl ckp tue btollah~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alahai wak....siannyer.lain kali.simpan lauk frozen la wak~~~ klu gas abis leh panaskan dlm periuk nasi kan?huhu.sian awak

i am S!L4H.. said...

domo pon ade?
hahaha telan domo.

krole said...

cik panadol=wak jd bini krole r..heee~

krole said...

kamaryeah=hihihi...insyallah kalo de jodoh wak~ngee

krole said...

LM=tu r..slalunye mmg ade wak..cme mnggu ni je xdak..lom beli g adus

krole said...

silah=huhuh wajib tu..msti ade pnye~

nur adi said...

kenape makan domo tu !!!