Monday, March 14, 2011

5 Day In Counting

Hadussss!!! waktu nak balik kampung terasa lama je hari yang dinanti-nantikan, tapi bila dah kat kampung wuahhh!!! rasa kejap je hari berlalu... krole ada 5 hari lagi lepak kat kampung ynag tecinta ni~ uwahhh!!! rasa macam nak nangis pun ada... macam mana tak sedih??? kat sini mak selalu masakkan untuk krole~ ayah pula selalu marah krole ahaks... marah-marah sayang katakan~ lagipun kat kampung ni ramai member-member dari zaman tv takdak color dulu hehehe kira member zaman sekolahlah~ hehehe... lagipun duduk kampung ni korang semua mesti tahu kan??? sunyi je, udara pun nyaman... sangat jauh suasananya dengan dibandar yang setiap harinya sibuk, bunyi bising dari kenderaan-kenderaan yang lalu lalang, udara yang tak berapa nak nyaman hasil pencemaran daripada asap-asap yang dikeluarkan oleh kilang-kilang, kenderaan-kenderaan, dan perokok-perokok tegar ahaks... jangan marah hah!!! ngeee.

kenapa ya??? bila duduk kampung je terasa macam nak terus tinggal kat kampung~ padahal dulu tak sabar nak tinggalkan kampung halaman~ pening krole pikir persoalan ni???



p/s : wuahhh!!! xnak blk...!!!

11 Komen:

sarah mohamad said...

anak mak rupanya krole ni . teehee :)
gurau jee . hihi

FA said...

sabar ko krole..hehehhe.. mmg mcm tu la hidup kita ni..:) FA pun tetiba rindu kg bila baca entri krole ni..:(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nikmatilah 5 hari tu dgn aktiviti berguna...bkn mudah nak terbang blk ke sana.klu kat semanjung leh blk selalu..saya phm perasaan wak tu

Atsuko Ichirou said...

xnak balik sudah...
dudok je kat kampung tu..
hahaha

i am S!L4H.. said...

alahai pkcik krole ni. dok la lg 5 bulan kt situ. ngeeee

(✿◠‿◠) said...

haha....dolu2 buakn men nak tinggalkn kampong..nak ke bando kate nyer.. bile dah dok bando.. nk ke kampung... gasak die. hehe. cye tak de kampung... kampung caye kat bando jua.. uhuk.uhuk. share kampung bley?

.:|kamaryeah|:. said...

haish~
sabar ya krole~
biasa lah tue bl kt jarang balik~

sarah mohamad said...

bila nak hapdet ni krole. lama sangat kat rumah sampai tak ingat dah kat blog. hihi

Norhayati Rostam said...

Hesh, Krole ni.
Apsal lama sangat cuti.
Cepat2la balik.
Dah ada orang rindu ni.

bunga said...

haha..bunga suka n duka lau uti..suka bila bertolak lewat pom sampai pada masanya..tapi bila balik keje..aduhhh...stresss..

c-tea said...

oh..kampungku...krole..bawak sekali angin kampung..letak dalam tapawe...haha