Friday, March 18, 2011

Kuala Lumpur Aku Datang!!!

Kuala Lumpur aku cabar kau...!!! cheeee~ nampak sangat tiru trade mark cerita KL menjerit ngeee~ assalamualaikum semua, apabila korang tengah baca entri ini... krole dah selamat berada diairport LCCT kuala lumpur ni!!! yeahhh!!! perasaan krole sedikit sedih bercampur gembira sekarangni~ biasalah meninggalkan kampung halaman demi tugas diperantauan uwahhh!!! nak menangis dululah!!! hehehe gurau je... adus sekarangni krole tengah pening nak pilih sama ada nak naik teksi or bus balik ke kajang~ tengah mengira-gira budget sambil pekena zinger burger kat KFC ni hehehe saja nak bagi korang jelez ngeee~ jangan marah hah~ ohya jutaan terima kasih krole ucapkan kepada rakan-rakan blogger yang sering singgah keblog krole ni walaupun tak ada entri terkini dari krole perghhh!!! krole memang sayang koranglah!!! lepas ini krole janji akan berusaha sebaik mungkin untuk membuat entri-entri yang berkualiti untuk anda semua yeahhh!!!

Wuahhh!!! nak jam 7 dah ni...!!! krole ciow dulu ya~ nanti susah pula nak cari kenderaan~ heee...malam ni kita BW ramai-ramai yeahhh!!!



p/s : baru sampai dah indu kat kampung ahaks~

20 Komen:

c-tea said...

huhu..bestnye...dah balik KL..bolehla selalu update kan..

░♥si lampu neon♥░ said...

huhu ok ok meh la datang !




Jeng3x…
# (Silampuneon dah Grad !) Gambar Konvokesyen PISMP 2011- Part 1#
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#
# Gambar Reharsal Konvokesyen IPGM = )#

.:|kamaryeah|:. said...

dok tunggu nie~~~
hee~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

yeayyy krole dah balik.....

dyea irdina said...

dah lama tak p kel el..sejak jd orng joor ni..tol mahail la..huhuhu

sarah mohamad said...

hapdet puun. lamanya betul tunggu krole update. uwwwuuu.

yeay! jom bw ramai2 malam ni.

krole said...

c-tea=ye...hihihi..thanks sudi bce ngee~

krole said...

si lampu neon=serang!!!

krole said...

kamaryeah=huhuhu...ok2...nak jenguk umah wak r heee~

krole said...

LM=yeahhh!!!...smngat ni wak!!!

krole said...

dyea=huhuhu...ala kalo de mse mai je...sbulan sekali ke~

krole said...

sarah mohamad=huhhu sori ye wak..lwat update..ngeee..jom terbang2

anamizu said...

wahhh sudah terbang kembali ke kl eh krole?? hehe

chuu said...

krole,! nk zinger burger :D

i am S!L4H.. said...

yeaaaa. dh blik. uncle krole, ole2 mane...

syufaa said...

welcome! hahaa! :D

krole said...

anamizu=ye!!!hihihi~hepy skit~

krole said...

chuu=zinger burger siap!!!

krole said...

silah=ups...alamaks???hihihi~

krole said...

syufa=yeahhh!!!tq2 wak~