Thursday, April 28, 2011

Aku Ingin Memilikimu

Huh!!! kalau tengok tajuk kat atas tu memang tak boleh blah~ ngeee~ nampak drastik sangat!!! mana taknya jeles krole tengok lalat kat atas tu!!! dahlah lalat... siap ada DSLR sendiri dah!!! kau memang lalat!!! hehehe gurau je, sebenarnya krole nak lepaskan geram malamni~ hah!!! kenapa ni krole??? begini sebenarnya~ senang cerita kita sebagai manusia biasa hanya mampu merancang dan yang menentukan adalah yang Maha Esa, kalau nak dijadikan cerita krole sebenarnya telah mula mengumpul duit poket untuk membeli kamera DSLR sendiri sejak dari bulan januari tahun ini~ duit krole nak cukup dah~ tapi biasalah malang tidak mengeluarkan bau, duit itu telah hilang!!! lesap!!! tak akan kembali!!! huh??? hehehe sebenarnya krole bagi duit tu kat adik krole yang belajar di sabah, nak beli laptop katanya~ mmmm... tak apalah demi adik tercinta krole tunda sementara hajat krole walaupun agak pedih rasanya, mana taknya pedih??? sikit lagi nak terbeli, dah boleh bau dah~ heee... kepada adikku kalau terbaca entri abang ni jangan marah ya ini hanya luahan kosong dari jiwa yang kacau~

Krole kata begitu bukan apa adik krole sorang ni rajin baca blog abangnya yang pemalu ni ahaks~ kalau nak dibandingkan DSLR dengan adik... pasti abang akan pilih adik~ harap lepas ini adik boleh belajar dengan lebih mudah ya~ nanti bila dah habis belajar bagilah laptop tu kat abang ahaks~ rasanya buat masa sekarangni krole hanya mampu beli DSLR macam kat atas tu je ngeee~

Inilah adik krole hehehe~ gambar ni ambil kat facebook dia kalau kantoi ni pergh!!! komfirm kena marah!!! ngeee~ eh??? bukan dua-dua tu... yang pakai baju warna biru tu je... nasihat daripada abang belajar rajin-rajin~ yeah!!!!


p/s : huahuahua... :p


24 Komen:

shah said...

ala,simpan duit sikit2..
nanti dpt la beli laptop..
laptop pun dh murah dh skrg..
rm1299 pun dh dpt utk 14 inci..

diana said...

nanti dia dah kerja nanti ingatkan dia tentang ceriita ni..
hehhe

anamizu said...

keep on saving krole!
cik ana pun mahu kan menatang DSLR itu juge..hihi
kamon bebeh keep saving ^__^

Izan Ishak said...

takpelah krole.... demi adik tersayang. duit boleh dicari lagi kan~

Wanzi said...

terharu bila baca kisah krole ni.. tak pe krole berkorban untuk adik besar maknanya.... isyaallah lepas ni akan tercapai juga cita-cita krole tu.... hanya masa jer tak mengizinkan

Halimatun Sa'adiah said...

kasihnya abg kpd adeknya...
besar pgorbanan tu...
lpas neh lg btambah murah rezeki krole...insyaallah

Nur Hawa Mohd Zin said...

suh dia bace entri ni..hehe...
DSLR tu kecik benar

forever love said...

pahal berterusan tue awk.. takpela..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga impian awak memiliki si dia cpt tercapai ye wak.saya doakan tuk awak.

Abd Karim MJ said...

Assalam Bro !

Wah pengorbanan seorang abang !
respect lah bro... x apa percayalah one day adik bro akan hargai pemberian bro tersebut....

layanzzz ajer

cik panadol said...

Utamakan keperluan daripada kehendak... :)

Doakan krole murah rezeki pasni n dapat dslr tu cepat...

little cart00n said...

wah-wah! abg yg baik ni!
heheh

btw, elie tak penhah tpikir lagi nk beli dslr..pakai pun tak reti!
ehehehe

krole said...

shah=huhuhu krole nak beli DSLR r bro ngee~

krole said...

diana=huhu insyallah ngee~

krole said...

anamizu=ngeee~ okeys..kte lumba sapa dpt dulu ahaks~

krole said...

izan=yes...duit le cari g..adik mne le heheh~

krole said...

wanzi=thanks wanzi..insyallah akn dpt jua kan~

krole said...

matun=thanks matun..huhu adek tu~

krole said...

Nur Hawa=huhuhu lalat punye.. tu wak~

krole said...

atiq=huhuhu besa r wak~

krole said...

LM=thanks wak..tp rasanye lmbt g kot~

krole said...

karim=huhuu insyallah bro~

krole said...

cik panadol=huhuhu tol wak..mak krole slalu nasihat camtu~

krole said...

little cartoon=huhuhu krole pon x reti tp rasa nak mencuba~