Thursday, April 28, 2011

Maharaja Lawak : Undian Terkini

Huhuhu krole suka promote diaorang berdua ni~ ahaks... bukan apa krole minat sangat dengan diaorang berdua ni, bila buat lawak je komfirm pecah perut tengok!!! ahaks~ minggu lalu kita telah melihat satu lagi bintang maharaja lawak disingkirkan daripada arena tersebut, perserta yang krole sebut ini adalah Alex yang berasal dari sabah yang juga merupakan pemenang tempat ke-3 raja lawak musim ke-4. Mungkin bukan rezeki beliau kali ini kan??? lagipun malam tu krole tengok persembahan daripadanya amat kurang memuaskan~ tapi seperti biasa bila ada yang terkeluar mesti ramai peminat-peminat mereka yang akan meluahkan perasaan dilaman-laman sosial yang ada dinegara kita, kata tak adillah!!! itu inilah!!! walhal perkara itu boleh dielakkan sekiranya mereka memainkan peranan iaitu mengundi, ni main tengok je... bila terkeluar sibuk kata itu ini tak betul??? so krole rasa korang semua mesti mempunyai perserta kegemaran anda kan??? jom kita tengok kedudukan undian para perserta minggu ini.

Yah!!! Jozan masih ditangga teratas!!! hehehe... manakala Nabil dan Kumpulan Sepah mempunyai peratusan undian yang sama, jambu pula ditangga keempat manakala tangga terbawah huh!!! memang tak sangka juara raja lawak musim ke-5 Man berada ditangga tercorot bersama Jihan~ huhuuh Amir mendapat 6 peratus undian ngee~ ada juga peminat dia ye??? apa-apa pun tak sabar nak tengok persembahan daripada mereka semua esok!!! tapi yang krole risau ni kena tarik kerja malam... harap-haraplah tak kerja malam kalau tak pergh!!! komfirm jiwa tak tenang ngeee~


p/s : jom undi jozan hehehe~

12 Komen:

forever love said...

kalau keje malam takpe.. kul 12 tghmalam da boleh tgk da.. hihi..

nape sepah sikit sangat.. hihi

Zura said...

bagus lg man dr si amir tue..pape pun suke jozan, nabil n sepah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mari lah mari..kita mengundi

~ariFFin~ said...

yeah...jozan terbaekkkk wookkkk

M a W a D D a H said...

ni mesti krole bersemangat kan undi jozan nie...hehe

rammyd said...

whoahhhh
jozan best.. zizan jiran aku masa kecik2 dulu.. tapi hidung sama saiz gak. hahaha

krole said...

atiq=tu r wak..tp x heran r...saingan antara bertiga ni mmg sengit~

krole said...

zura=huhuhu krole stuju ngee~

krole said...

LM=huhuhu cam lagu mengundi je tu wak~

krole said...

ariFFin=huhuhu mmg terbaik!!!

krole said...

adah=semestinya wak~da akn trus suport dorangni ahaks~

krole said...

rammyd=wuahhh kim salam kat dia nnt ye~