Monday, October 11, 2010

Hahahaha~!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...hari ini krole nak minta maaf kepada semua kerana dari pagi tadi tak sempat nak BW balas jejak korang semua,sebenarnya harini krole ada kursus senjata api pagi tadi,so letih sangat~tapi dalam krole keletihan dapat idea lak nak buat header baru,so hasilnya tu yang kat atas tue~cantik tak???hehehehe~(asik tukar header jew krole ni~ngeeee...

okai krole nak sambung rehat dulu yer(jangan marah hah~),insyallah kalau krole dah cukup rehat kang~krole terjah korang semua...so jangan malu2 nak mai sni yeahhhh~!!!(dalam nada keletihan heee~)


p/s : tq2 yer sapa2 yang snggah dan komen entri krole...heee~

16 Komen:

.:|kamaryeah|:. said...

salam...
i LOIKEEEE~!!
buatkan utk kt lah...
hee~

AJ said...

ceria je krole nih hehe

krole said...

kamaryeah=hehehe le ape slhnye heee~

krole said...

aj=wuahhh mestilah heee~

azhar said...

lawa2....hehehe

krole said...

azhar=wuahhh tq2~

Khairy said...

mak eh...dah macam dewa zaman gelap...hehe ko pakai photoshop ke? hebat3

::::.cik itam..:::: said...

ad otomen due kat tepi 2.. 2 y mmbuat kn i suke ni... hehehe

krole said...

khairy=yer~heeee krole gne photoshop cs4

krole said...

cik itam=hehehe cute kan~ngeee...

padin said...

segak header ko, krole ekekee

krole said...

padin=wuahhh tq2 my dear fren~krole hargai sgt heee~

Chaon Cornerz said...

wah.. menarik tue kursus senjata api.. =) header cantik..

budak_nakal said...

cantik wei header tu..haha

krole said...

chaon=xdak r bro...burink...bkn menembak,pengenalan jew..

krole said...

budak nakal=weiii tq2...heee~