Sunday, October 24, 2010

Pertandingan Header Tercantik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger,okai projek krole hari ini adalah mengikuti "pertandingan header tercantik" yang dianjurkan oleh blogger Alienelliz,mesti ramai dah tahu kan tentang kontest ni???wuahhh...jarang krole jumpa kontest sebegini rupa(heee~),so krole pertaruhkan header krole untuk kontest ni,dan harap-harap boleh memenangi kontest ni juga(ngeeee).ada harapan ke???ohya krole kena tag 3 orang untuk menyertai kontest ni so orang yang bertuah adalah :

1.wanzi
2.Aj
3.padin

kepada member-member yang berminta untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan kontest ini sila klik sini

p/s : yeahhhh jom join kontest ni hehehehe~

14 Komen:

padin said...

Gudluck, krole ekekee

alienelliz said...

thanks for join..hehe email pn dh dpt..=)

AJ said...

menarik hehe...header aj kosong jela hehe..t nk tukar headerla hehe

krole said...

padin=wuahhh tq2 padin...thanks jgk sal sudi join yeahhh~!!!

krole said...

alienelliz=wuahhh thanks yer snggah sni~

krole said...

AJ=wuahhh x sabar nak tngok ngeee~

AnWaRnAiM said...

header kreatif..insyaAllah menang..gudluck..huhu

krole said...

anwarnaim=wuahhh tq2 bro...n chan r ni heee~

Shiela Latif said...

gud luck krole =))

krole said...

sheila latif=wuahhh tq2 wak~

Tomato Gurl's Life said...

good luck krole..ciktom mmg suka header krole...ceria!

krole said...

cik tom=wuahhh tq2 cik tom...

j0j0_bdiN@ said...

gud luck n siyesly header kau mmg cantik!

♥CIK SHA♥ said...

mcm ganas je header tu..tapi nice..gud luck..^_^