Wednesday, October 6, 2010

Header Bertukar Lagi :p

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...hari ini krole mengambil keputusan untuk menukar header diblog krole ni~hehehe...biasalah kalau asik tengok yang tue je,jemu juga kan???hehehe~so mulai hari ini krole akan mengunakan header yang baru krole siapkan sebentar je tadi.tidak ada banyak perubahan yang krole buat,gambar latar belakang krole masih mengunakan yang dahulu punya(tak tau r,bekenan sgt ngan background tue)cuma krole gantikan gambar diri krole jew dengan watak kartun "DOMO",hehehe cutekan???

arghhhhhh!!!cutenyeeee~!!!(ups terlebih suda),krole teringin sangat nak beli patung 'domo' ni,tapi tak mampu r...macam mana???sebijik harga patung ni boleh mencecah sampai RM300(omak haiiii~),kalau koraang tahu tempat2 yang menjual patung 'domo' ni dengan harga yang murah,roger krole ek...

p/s : lagi2 tukar header heee~

27 Komen:

si biskut said...

hehe..baru nak tegur bro.

krole said...

si biskut=wuahhh snggah2lah lagi~

Azmi said...

haaha...mana dapt patung tu??
kah3..cute

NuSaNa NoSa 91 said...

xpernah tengok pon patung tu.. jumpa ktne?? =.=

CiK QiQi said...

hemo33333....

sakan no tkar2 header..mklum le org rti wt..kite ni xreti.keh3333333333

krole said...

azmi=hehehe...cute kan bro~manyak kat midvalley...tp mahai bro~

krole said...

nusana=bg pmbca anime mustahil tak tahu watak domo ni~kat midvalley ade wak..tp mahai~

krole said...

cik qiqi=hehehe...wak nak krole bat kan ker???

nurkaloi said...

ermm nice nice...
ade kejahatan n kecomelan
hehehe
menatang tuh ku tak penah tgk plak ade jual
t ku serbey...
huuhu~,~

krole said...

nurkaloi=heheheh...mmg cute pon wak~

aSmiDar said...

wooo...mahalnya patung tu??
dibuat dgn ape??

CiK QiQi said...

hehehe...kalo leh ape slhnye,...hehehheh

Salmia said...

hmmm.. masih versi baik-jahat yea..
cute gak 'domo' tu :)

krole said...

asmidar=wuahhh x to r wak..krole tgok besa jew..tp hargenye wuahhh!!!

krole said...

cik qiqi=okai2 kalo de mse krole cbe bat...saiz header wak bape???

krole said...

salmia=emmm..x to r wak..suke sgt versi tu...

Norhayati Rostam said...

uih.Rm300?
takpela krole.
kat atas tu pun dah ada DOMO.
kan2?

krole said...

norhayati=hehehe...tue r...tp rasanya ada jual murah..cme x tau tmptnye g...

diana said...

patung ape tu??
boleh buat kita kenyang ke??
ataupun dia boleh tolong buat keja umah>???
hahahha..

krole said...

diana=hahaha~sok krole bat entri sal domo ni yer~

Yiedpozi said...

cantiknya header.. =D

krole said...

yeidpozi=wuahhh tq2...

n4dh!3r4 said...

nad suka domo gak!! tp cuma ada button je la.. nk beli yg betol x mampu.. sob sob~

wak, shoutbox penuh.. hehe :P

krole said...

n3dh!3r4=hehehe...xper2 okai2 sory yer wak...

Tomato Gurl's Life said...

krole..cantik la header baru ni..suka tengok cumillll!!

krole said...

cik tom=wuahhh tq2...i do my best hee~

Anonymous said...

Thank you, I have recently been searching for information about this topic for ages and yours is the best I have discovered so far.