Thursday, July 15, 2010

RedBoy Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...hari ini krole ingin memohon maaf kepada redboy secara terbuka melalui entri ini,kerana bagi mengelakkan berlakunya salah paham diantara krole dan redboy,krole hendak memberitahu kepada redboy bahawa krole selalu singgah ke blog beliau cuma selama ini krole tak jumpa shoutmix diblognya,alhamdulillah disebabkan tangan krole gatal sangat hari ini krole berjaya juga akhirnya menjumpai shoutmix beliau hehehehe..jangan marah hah..krole ni masih budak baru lagi...ngeee...




ohhhh rupanya kat sni heee....



p/s : hehehehe...nampak sangat krole ni bru g ngeee...sory yer...

11 Komen:

RedBoy said...

thanx ye krole.. sangat terharu.. nak nangis laa.. ari nih saja sudah 2 org buat entri khas utk redboy.. so, utk mengembirakan kedua2 pihak, esok redboy buatkan entri tuk korang berdua..

takpe krole.. kalau ada benda nak belajar dgn redboy, jgn segan nak bertanyakan.. ok? thanx again.. redboy boleh tolongkan.. adalah sedikit pengalaman redboy dlm dunai blogging selama 2 tahun utk di curahkan pd sesiapa yg mahu..

shameel Iskandar said...

baguslh krole ni. sopan santun orangnya.

krole said...

redboy=nak2!!!krole nakkkk!!!

krole said...

shamelel=tq2x...heee..

MaryamJamilah said...

hehehe.. ye lah tu. tapi memang sekarang ramai dah start ngan shoutbox tersembunyi camni. maybe dapat kurangkan beban blog kot.

krole said...

hehehehe...mmm..tol...

AJ said...

dlu aj pn xdpt cri shoutmix redboy shhhh!!!

krole said...

hahahah...same r...ngeee...:)

SITI said...

huhu..seb baek krole wat entri nih..ritu siti pon tak jumpe cari gak..huhu

Izan Ishak said...

krole, mula2 ingat RedBoy takde shoutmix... tinggal komen kat n3 je. dtg skali lagi tgk baru perasan kat karpet merah dia...hehehe

krole said...

aha...heee...rupenye byk yg snasib ngan krole ni yer..ngee...:)