Monday, July 26, 2010

Jom 'Breakfast'

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...hari ini keluar je dari pintu besar penjara kajang,krole diajak oleh beberapa orang member...sarapan sama2 kat luar,oleh kerana lama tak sembang dengan dorank so krole pon ikut juga r...makanan kat tempat dorank bawa krole tu memang best,kalo tak percaya cuba tengok gambar yang krole upload untuk tatapan korank hehehe....


wuahhh!!!nasi goreng campur dengan kuew teow...bubuh sambal sikit dengan telur goreng...yummy~dan minum pula tea 'o' suam....


sebagai penutup pula...telur separuh masak 2 biji...memang best hehehe...

p/s : korank semua dah sarapan lom...???

8 Komen:

M a W a D D a H said...

sedapnye krole makan...yummy..

adah sarapan biskut kering je ni..hehe

krole said...

adah=alamaks..nape mam biskut jew adah??x lapo ker???

Cik Bucken said...

dah sarap dah..kol 5 pg td..sahuurr ^_^

krole said...

cik bucken=owhhh pose ker wak...

cik GULA-gULA said...

hi:) tq singgah blog cgg:)
have u nice day

krole said...

CGG=wuahh tq2x snggah sni jgk..hope u have a wonderfullday today and ever...hee...merapu jew krole ngee...

RaMa2UnGU said...

uiks..
sedap je bekfes dia ek..
kite tak bekfes sbb pose..heehehehee

:)

krole said...

rama2ungu=wuahhh bgui2x wak ngee...