Sunday, July 18, 2010

Bungee

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...mesti ramai yang tak sabar nak tunggu esok kan???(yeahhh masyukkkk)heeee,kepada yang bercuti hari ini krole ucapkan selamat bercuti dan berhati2 ketika memandu(krole keje arini uwahhhhh,cdih r),okai "bungee jumping" ni merupakan salah satu sukan extreme yang ada didalam dunia ni..korank berani ker??kalau krole tak berani r,gayat..(kang putus tali tu...uiii)macam brother kat atas ni,memang berani,mari kita tengok stunt2nya yang terlampau,heee...




tengok brother ni,siap pakai basikal tu....yeahhhhh!!!!





tak puas ngan tu,pakai troli plak...wuahh kat mne dia amek ni....


setelah beberapa percubaan dibuat oleh brother ni dan dengan pelbagai aksi yang mendebarkan heeee..krole malas nak cerita panjang r,korank tengok sendiri gambaq dia kat bawah....



hahahha...mmg x serik dia ni...cool dude..


p/s : hehehehe..en3 merapu tok tatapan anda ngeee...

18 Komen:

Camellia said...

errr~ cam menakutkan~ hehe!

Dark Half said...

kalau kene POP satu badan camtu, cane nak buang air arr?keke..

tp rasanya bungee jump still leh consider, mmg dlm wishlist aku

Khairul Azmi said...

best wo....ingt nak cuba tpi xjmpa lagi kt mane tmpt utk aktvti ni...

krole said...

camellia=mmg menakotkn pon heee...

krole said...

dark half=wuahhh biaq tol...heee...

krole said...

khairul azmi=ade...kat bumbung umah krole ni le bat hehehe...

cik shabah said...

saya GAYAT!

Parkcheek Chun Li said...

pakcik nk try mcm gmbr no 3

mankete said...

hahah....mmg bungee jumper tegar la tuh..sampai camtu skali heheh

krole said...

cik shabah=hehehehe...same r..

krole said...

parkcheek=wuahhhh brani ker???

krole said...

mankete=hahaha..tau xper bro...:)

Cik Bucken said...

hahahhaha.ni mmg tak serik2..yg pegi bungee pki troli pe jadah plak..uhuhu..

encHIx laNDax said...

Baekk~hahahah!pkai troli 2 yang aku rase nak tiru 2!eheheh

QBA said...

ganas... enchix landax... itu alang-alang beli belah.. boleh terus buat bungee.. ngee

krole said...

cik bucken=heee...cool kan ngee...:)

krole said...

landax=brani ker???heee...jgn terkencing dah heee...

krole said...

QBA=hahahah...:)