Sunday, July 25, 2010

Magika Filem Terunggul

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...wuahhh hari ini krole memang rasa letih yang teramat,semalam setiap detik itu krole rasa agak lama untuk berlalu..otak krole asik pikir blog jew,hehehe...nampaknya krole dah 'addicted' dengan dunia blogging ni,okai hari ini krole nak buat entri mengenai sebuah filem karya anak tempatan iaitu magika yang dicipta oleh 'Edry Abdul Halim' dibawah naungan KRU STUDIO,krole ingin mengucapkan tahniah kepada mereka yang terlibat kerana berjaya menghasilkan sebuah karya yang hebat.


sekiranya korank hendak melihat sinopsis atau maklumat lebih lanjut mengenai filem ini,korank bolehlah mengunjunggi laman web KRU STUDIO dengan mengelik disini.sebab selepas krole melihat trailer filem ini,krole tak sangka bahawa anak tempatan kita boleh menghasilkan karya yang hebat seperti filem magika ini-memang berbaloi-

dah tengok....???best kan???


p/s : support our local industryyyyyy!!!hehehehe....

16 Komen:

NARDtheNERD said...

tgk dah trailer kat wayang haritu.
tapi xsuka mawi. hahahaa~

krole said...

naddy=hahahah...tp jln ceta nye best ngeee...

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

bukan 'thriller' cik krole.. it's 'trailer'.. 'thriller' 2 maksud lain.. ehehe..

papepon, magika memang best.. saya dah berpeluang menontonnya..

http://cikgumanstation.blogspot.com/2010/07/magika-imaginasi-edry-hebat.html

krole said...

hahahah yer kan...tq sudi tegur...

Dc said...

dah klua ker movie ne??
klu ade mawi..ermmm antra 2 nak tgok..

krole said...

DC=23 september wak...

RedBoy said...

i like it.. haha.. actually i like fimie yg comel tu.. heee

krole said...

redboy=wuahhh tq sal jujur yer ngeee...

RedBoy said...

aku meamng jenis suka jujur.. haha.. aku geram tgk bdk2 kecil ni..nk cubit je pipi dia tu.. haha

krole said...

redboy=hahahahah...that very the lawaks of u redboy..wuahh ayat ni...

RedBoy said...

canggih juga ayat english bro ye.. gurau ja.. jgn marah.. lawak ke? siyes aku suka dgn bdk2.. tmbh2 yg comel.. geram sgt..

krole said...

redboy=same as me to redboy...ngee...ngade jew speaking kan heee...

RedBoy said...

ayat ala2 menggoda gitu..tergoda i..haha..

krole said...

redboy=ahhhhh!!!!luv uuuuuu...hehehehe...

Jojoe said...

nanti dah tayang nak tengokla..mcm best ja..

krole said...

jojoe=memang berbaloi wak ngee...