Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua member-member blogger, hari ini merupakan hari penentu iaitu hari melihat anak bulan untuk menyambut kedatangan bulan ramadhan, so dihari yang mulia ini krole dan zie (tunang krole) ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia... moga dibulan ini anda semua akan diberkati dan dimurahkan lagi rezeki yang ada, insyallah... moga bulan ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun lalu, kepada yang lelaki puasa jangan tak puasa tau, hehehe... tak sabar rasanya krole nak masuk bulan mulia ni, tak sabar nak tarawih, tak sabar nak pergi bazar ramadhan ahaks~ dan banyak lagilah!!! harap kita semua dapat menempuhi segala dugaan dan cubaan yang diberikan olehNya bagi menyempurnakan ibadat puasa ini ya.

Ingat ya semua puasa ni bukannya bermaksud tahan lapar dan dahaga saja... mulut, telinga, dan mata pun kena jaga ya... kalau berpuasa tapi mulut asyik mengumpat, mata asyik tengok benda-benda yang boleh mendatangkan dosa, dan telinga asyik mendengar perkara-perkara mungkar tak ada guna juga kan??? so sama-sama kita memperingati antara satu sama yang lain ya~




p/s : salam ramadhan semua~

17 Komen:

Umie Artoqiemie said...

salam ramadhan jugak :DD

syrupmasin said...

haha..abah dah pesan siap2 dah tadi suruh siap2 pegi masjid tarawih..haha..selamat ramadan :)

chuu muqhlis said...

tak sabar ak puasa, tak sabar nak pergi bazar, x sabar nak nikah..

kan kan kan haha :P

sarah mohamad said...

Selamat Menyambut Ramadhan kepada krole dan tunang :D semoga kita beroleh keberkatan di bulan yang mulia ini.

Wanzi said...

selamat menyambut puasa di bulan ramadan yang mulia ini.

Kak Imun said...

Selamat berpuasa juga buat dik krole dan tunang.....:)

Faizal Fredley said...

selamat berpuasa krole...

abu idris said...

arrayah.info - Kerana Kuasa, Tiada Kesatuan Permulaan Puasa Bagi Umat Islam

krole said...

umie=salam ramadhan~

krole said...

syrupmasin=salam ramadhan~

krole said...

chuu=huhuhu aik???x sabar nak nikah?

krole said...

sarah=thanks wak...salam ramadhan~

krole said...

wanzi=thanks wanzi..salam ramadhan jgk~

krole said...

kak imun=thanks kak..salam ramadhan~

krole said...

FF=selamat berpuasa FF

krole said...

abu=salam ramdhan bro~

CikMiMiey said...

SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN YG MULIA NI :)