Wednesday, July 27, 2011

Peritsiwa Hitam Berulang Kembali

Sedih hari ini... tak sangka perkara yang paling krole takuti berulang kembali walaupun krole dah cuba sedaya-upaya untuk cuba mengelak akan perkara ini ia berlaku juga uwah!!! dimana silapnya!!! apa salah krole!!! korang nak tahu apa yang krole kesali ni, ya!!! bermula semalam sampai ke pagi ni krole tak mandi!!! diulangi!!! krole belum mandi!!! hahaha!!! memang dahsyat betulah kalau tak ada air ni, semua tak boleh jalan... dan bila tak ada air ni la baru nak buat benda-benda yang memerlukannya seperti basuh baju, pinggan mangkuk dan banyak lagilah!!! terima kasih krole ucapkan kepada pihak yang berkenaan kerana menjadikan hidup krole seperti ini... terima kasih sangat krole ucapkan, kalau setahun berlaku 3, 4 kali mungkin boleh dimaafkan tapi ini boleh dikatakan setiap bulan mesti berlaku peristiwa hitam ni.

Dimanakah silapnya??? bayar dah bayar dah...!!! tapi macam ni pula perkhidmatan yang diterima!!! kalau kitaorang tak bayar bil hah!!! itu lainlah cerita ni tiap kali datang bil. terus kitaorang bayar!!! argh!!! bau badan pun dah lain macam ni!!! kalau ia pun ada masalah, tolonglah bagi notis dulu supaya kitaorang boleh buat persediaan, ni main hilang macam tu je, terima kasih ya...





p/s : air!!!!

4 Komen:

chuu muqhlis said...

alahai kesian betul * sambil tutup hidung :P

Wyna Nubies said...

As Salam,

mmg kesian..huhux..kat sini nasib baik jarang2 kena..hehe..

P/S : bau apa nihh..*tutup hidung jugak*

krole said...

chuu=uwahhh!!! smpai ati...

krole said...

wyna=uwahhh wak pon same cam chuu...smpai ati...!!!