Sunday, July 17, 2011

Mataku Semakin Kabur

Huhuhu... comel pula domo ni kan??? bila pakai kaca mata??? huhuhu~ nak dijadikan cerita rasanya tak lama lagi krole akan "bermata empat", hahaha!!! bukan krole buat pembedahan tambah mata krole yang sedia ada ni~ maksud krole mungkin tak lama lagi krole terpaksa memakai kaca mata (weiiii...!!! kitaorang fahamlah!!!) kerana penglihatan krole sekarang semakin lama semakin kabur a.k.a blur. Mungkin salah satu faktor kenapa terjadi macam ni adalah disebabkan tabiat buruk krole sendiri iaitu suka membaca dan bermain komputer dalam gelap??? tak tahu nak kata macam mana??? krole selesa macam tu~ kalau dulu mak selalu marah krole bila mengulangkaji dalam gelap katanya akan jadi rabun~ nampaknya kata mak betul, aduh~ tapi yang krole pelik waktu malam je, waktu siang ok je.

Ni boleh dikategorikan sebagai rabun malam kah??? waktu taip entri ni pun dah blur mata krole, tapi alhamdulillah masih boleh lagilah nampak sikit, kalau dah blur sangat~ jawapannya tidurlah!!!, mata oh mata krole minta maaf banyak-banyak kerana perangai krole kau sengsara~ tapi tak apa sekiranya dah tak boleh dielakkan nanti krole belikan mata kaca mata ya~ heeee... ohya happy blogging semua~




p/s : pedihnya mata!!!

7 Komen:

ezzati said...

pakai lens lah:)

ezzati said...
This comment has been removed by the author.
M a W a D D a H said...

adah pun bermata empat....huhuh..

Hanie_Dew said...

memang rasa kuciwa kalau kite tau mata dah blur..seksa je rasanya..pasni kene pakai spec. kadang2 bsoan pakai spec kene pakai lens. kene jaga lagi. aduii..leceh nye..sabau je le krolezone.

krole said...

ezzati=huhuhu tak reti~

krole said...

adah=huhu msti cumil~

krole said...

hanie=sabo je la~