Saturday, July 16, 2011

Pengaruh Budaya Korea

Kpop, saranghye hihihi... dan macam-macam lagilah yang berkaitan dengan korea menjadi ikutan remaja zaman kita pada masa kini kan??? tidak kiralah dari segi pemakaian, fesyen rambut, permakanan, dan bahasa semua diaorang mahu ikut!!! bagi krole benda macamni tak salah cuma ada batasnya kan??? jangan terlampau taksub dengan budaya orang sedangkan budaya kita lebih kaya dengan budi pekertinya (ini yang patut kita ikut). Nak dijadikan cerita seorang member krole kat sini gara-gara terlampau minat dengan Kpop huh??? sampai menari pun dia dah boleh da~ huhuhu~ sekali-sekala tengok best juga memang real tariannya serupa artis yang dipuja-pujanya, tapi... yang tak bestnya time kerja pun dia buat perangai macam tu aduh~ itulah krole kata yang dia ni terlampau taksub hihihi sampai kena marah pegawai hari tu (kantoi).

Terus terang krole kata... krole pun sebenarnya minat gila dengan korean-korean ni tapi tak adalah sampai terbawa-bawa waktu kerja ahaks~ aduh lucu pula krole bila teringat peristiwa member krole kantoi menari tu hahaha!!! tapi member krole tu tak pandai serik orangnya (hati kering katakan), krole harap bro tak kantoi lagi hahaha!!!





p/s : saranghye~

13 Komen:

Zura said...

hehe..kantoi..berpada2lah..

Hanie_Dew said...

yeah...saya pun seorang peminat tegar Kpop..be it music, drama, movie. aahhh..they are so adorable and cute..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..kan dah kantoi.buat apa2 jgn smpi taksub

Bulan said...

hahaha.boleh plak cmtue.bulan pn kipas susah mati kpop tp xde la sampai cmtue skali.nak nari lg la.hancuss hahaha :)

jaya jr said...

tp klo die kate die tiru mpop camne?susah jugak nak menjawabnye kan krole..huuuuu

tp papephal,bersederhana paling bagus :)

Imah Tyha said...

sya pn minat kpop ! sebab dia org sgt m'hargai peminat, x mcm sesetengah artis kt negara kita, bru k
jee jdi artis, dh sombong.. juga, mereka m'punyai k'lainan dlm muzik mereka~~ hehehhe~~~

krole said...

Zura=huhuhu tu r..ngeee...lawak2~

krole said...

Hanis=stuju2 huhuhu~

krole said...

LM=huhu tu r wak..kalo wak ade waktu tu komfirm gelak pecah perut~

krole said...

Bulan=sekali same r kite wak~

krole said...

JJ=pergh!!! komfirm kena basuh kaw2 hahaha!!!

krole said...

Imah=tol2 wak..tulah salah satu daya tarikn dorank~

i am S!L4H.. said...

korean mmg comey2. heheeee

nk komen ni je. ngeee