Friday, July 29, 2011

Benarkah Wujud UFO

Berita tergempar!!! berita tergempar!!! pergh!!! terkejut krole bila terbaca suratkhabar pada hari ini, satu objek yang tidak dikenalpasti telah berjaya ditangkap gambarnya secara tidak sengaja~ huh!!! kat negara kita tu!!! selalunya negara mat saleh je yang ada cerita-cerita macam ni kan??? berdasarkan gambar tersebut jelas menunjukkan yang objek itu berupa bentuk piring seperti piring terbang yang selalu ditunjuk dalam filem-filem barat... dan individu yang berjaya menangkap gambar objek tersebut boleh dikatakan seperti mendapat durian runtuh kerana gambar asli objek tersebut telah dibeli oleh syarikat telekomunikasi yang terkenal di negara kita dengan harga yang amat dahsyat!!! senang cerita jutawan segeralah!!! pergh!!! yang bestnya pemuda tadi mendakwa objek asing tadi telah mendarat dan beliau sempat mengambil gambarnya dari dekat.

Hah!!! tengok!!! huyo!!! begini rupanya piring terbang kalau ditengok dari jarak dekat??? tapi kenapa makhluk asing tu rupanya seperti manusia juga??? haish!!! ini yang pelik ni??? hahaha!!! bagi sesiapa yang membaca artikel ini jangan marah ya, niat krole hanya untuk menghibur hati... harap korang semua suka, dan happy blogging semua.





p/s : wujudke UFO???



4 Komen:

Zura said...

hehehe...itu ke makhluk asingnye...dasat lah krole...

chuu muqhlis said...

lor., ingtnye bebetoi :P

krole said...

zura=huhuhu...mmg dasyat pon!!!

krole said...

chuu=huhuhu jgn marah ye~