Tuesday, July 26, 2011

Ramadhan Semakin Hampir

Pejam celik-pejam celik bulan ramadhan dah semakin menghampiri kita semua yeah!!! tapi bila cerita pasal bulan suci ni mesti ramai yang terkenang kisah-kisah lalu kan??? terutamanya sewaktu zaman kanak-kanak ahaks~ waktu tu pergh!!! komfirm banyak kenangan yang susah dilupakan, faham-fahamlah bila baru nak mula belajar puasa ni... hihihi. cuba korang semua tengok gambar kat atas tu??? huh!!! suasana macam inilah yang krole rindu sangat bila tibanya bulan ramadhan pergh!!! bazar ramadhan memang best... bila dah puasa ni selera jadi lain sikit, rasanya bulan puasalah banyak makan belanja~ maklumlah bila pergi bazar kalau terlampau ikutkan hati rasanya nak saja dibeli terus gerai-gerai kat sana ahaks~ ohya sembang punya sembang ni nak tanya sikit, apa persiapan korang untuk menyambut bulan suci ni???

Krole macam inilah~ al-maklumlah tahun ini tak balik raya uwah!!! tahun ini krole kena kerja huh!!! memang mentalah tahun ni, orang semua sibuk sembahyang raya krole pula sibuk dengan kerja aduh~ apa-apa pun happy blogging kepada semua.




p/s : yeahhh puasa!!!

4 Komen:

sarah mohamad said...

sedar tak sedar dah setahun berlalu dan kini kita akan menyambut ramadhan kembali :D

Queen F said...

selamat berpuasa ye k-role :)

krole said...

sarah=tol wak..cpt btul msa berlalu~

krole said...

QF=selamat berpuasa jgk~