Friday, July 29, 2011

Ceritera Baju Pengantin

Bila nak kahwin ni serba sedikit baru krole tahu yang nak mengurus sebuah majlis kenduri perkahwinan adalah amat susah sekali... nasib baiklah adik-beradik dan member krole ramai, teringanlah sedikit dua tiga perkara kalau tidak pergh!!! habis gugur rambut krole ni memikirkannya ahaks~ krole suka tengok baju pengantin bila pergi ke sesebuah majlis perkahwinan, tapi baru krole tahu sekarangni rupa-rupanya baju kahwin ni susah juga nak dibuat em... maksud krole kena cari kain yang sesuai, kedai @ butik yang sesuai, aksesori yang sesuai, pelamin yang sesuai... dan banyak lagilah benda yang kena disesuaikan dengan baju pengantin ni huh!!! alhamdulillah baju sanding krole dah siap sepasang yang lain masih dalam proses.

Krole kira nak muat naik untuk tatapan korang, tapi tunang krole tak setuju hehehe... dia kata hilang seri nanti ahaks~ apa-apa pun krole terima pendapat dia kerana perempuan ni memang terer bab-bab mengurus ni hehehe... terima kasih sayang~ puasa pun dah nak dekat... habis puasa diganti dengan raya pula... habis raya yeah!!! krole kahwin!!! hehehe... happy blogging semua~




p/s : baju oh baju~

8 Komen:

sarah mohamad said...

semangat nak kawen krole ni hehe :D

Ellen said...

wah...tak lama lagi kan..dap dip dup..hahaaa..tak sabar nak tengok Krole kawin ni..adeiii

chuu muqhlis said...

tumpang gembira untuk krole jugak :)

krole said...

sarah=huhuhu mmg smngat pon~

krole said...

Ellen=huhuhu...thanks ellen...ellen msti dtg ya~

krole said...

chuu=thanks chuu~

i am S!L4H.. said...

hehe. alahai x sabo nk tgok gamba pkcik kawin. nk tgok depan2 x berkesempatan kot. ngee

Anonymous said...

great to meet you krole-zone.blogspot.com admin discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your website http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com