Thursday, July 28, 2011

Malaysia Lawan Singapura

Pergh!!! cuba korang semua tengok banner kat atas tu hehehe... cantik tak, sebenarnya banner tu khas krole buat untuk entri ini, malam ini mesti semua dah tahu kan??? terutamanya kepada peminat bola tanah air, kalau tak tahu... em... tak tahu krole nak kata macam mana hihihi~ ok malam ni merupakan perlawanan timbal balik diantara Malaysia (yeah!!!) dan Singapura... aduh tekanan krole hari ini, macam mana tak tekanan hari ini krole kerja petang, paling awal pun sampai rumah jam 9 malam uwah!!! silap-silap terlepas waktu pertama permainan, teruja sangat krole nak tengok persembahan yang akan ditunjukkan oleh pemain tanah air!!! walaupun sebelum ini pasukan kita tewas 3-5 kepada singapura namun krole rasa malam ini komfirm menang punya!!! go.. go... harimau malaya!!! krole cemburu juga kat seorang member krole ni~ nak tahu kenapa???.

Dia ada tiket untuk menyaksikan perlawanan malam ini uwah!!! kecoh satu tempat kerja semalam hahaha!!! mungkin rezeki dia kan??? bukan apa bila baca paper baru-baru ni, kan hari pertama pun penjualan tiket dah mencecah 60 ribu orang dan semalam dah diisytiharkan bahawa tiket dah habis!!! 85 ribu tu!!! apa-apa pun krole harap pasukan tanah air akan berentap sehabis-habisnya malam ini, jangan bagi chan!!! tunjukkan kehebatan kita!!!.






p/s : gol...!!!

2 Komen:

zalin onceitalk said...

comel giler banner tu krole..hihi..

Malam ni Malaysia menang!!!! Singapore kena lanyak malam ni!

krole said...

zalin=adus kecewa bro~