Wednesday, July 20, 2011

Cinta Yang Terlarang

Cinta terlarang yang krole nak cerita pada hari ini bukanlah cinta yang dilarang oleh ibu bapa atau masyarakat~ tapi cinta yang dilarang oleh agama kita iaitu cinta sesama kaum sejenis atau lebih dikenali dengan perkataan homoseksual ataupun gay pergh!!! sebut ayat ni pun meremang bulu roma krole argh!!! tak tahu krole nak kata macam mana... nampak sangat kiamat semakin menghampiri kita kerana tanda-tanda kecil dan besar yang diceritakan didalam al-quran dan hadis telah mula kelihatan satu persatu sekarangni tanpa kita sedari kerana terlampau leka dengan dunia. Dah Allah ciptakan makhluknya berpasangan (lelaki dan perempuan) tapi... lelaki juga yang kau mahu!!! bila dinasihat orang-orang seperti ini komfirm dia akan jawap yang memang jiwanya seperti itu, aduh!!! apa pula main jiwa-jiwa ni!!! walhal di IC dia tertera agama islam!!! baru sikit Allah beri dugaan~ tapi kebanyakkan tumbang!!! jatuh!!!.

Kerana terlampau ikutkan nafsu!!! pujuk rayu daripada syaitan!!! bukannya niat krole menghina mereka... kerana mereka pun manusia biasa seperti kita cuma... cara hidup mereka yang teramat salah disisi agama kita, tak takutkah dengan balasan daripada Allah!!!, tak ingatkah bagaiman kaum Nabi Luth dihukum!!! aduh~ nasihat krole kepada mereka yang mengamalkan hidup songsang... baliklah ke pangkal jalan kerana pintu keampunan Allah sentiasa terbuka untuk hamba-hambanya yang benar-benar ingin bertaubat, dunia ini hanyalah sementara... mati adalah pasti~ renung-renungkanlah ya... happy blogging semua.





p/s : astagfirullahalazim~

10 Komen:

blog-tips-kurus said...

nafsu mengatasi segalanya la tu..

Halimatun Sa'adiah said...

sesungguhnya mereka golongan dilaknat Allah..

krole said...

tips=tol wak~

krole said...

matun=tol wak...adus2

sarah mohamad said...

entah kenapa dioarang boleh terjebak dengan homo ni. ishhh geli koot krole!

khairul said...

kembang tengkok aku

krole said...

tips=tau xpe adus2

krole said...

matun=berdoala kita agar dijauhkn drpd terikut mereka2 ini~

krole said...

sarah=mmg geli pon wak~

krole said...

khairul=same bro ahaks~