Saturday, February 12, 2011

Member Masuk Wad Kecemasan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger-blogger diluar sana,mula-mula sebelum krole memulakan entri pada hari ini,krole nak mohon maaf kerana lambat sedikit nak update blog,ini kerana krole baru saja balik dari Hospital Kuala Lumpur,adus...patutnya hari ini merupakan hari yang gembira bagi krole dan member-member sepenjawat kerana telah selesai menjalankan tugak shif malam~namun "malang tidak berbau" kerana sewaktu kitaorang balik dari kerja,kitaorang diberitahu bahawa member kitaorang masuk wad kecemasan dan keadaannya langsung tidak diketahui,apa lagi kelam-kabut kitaorang pergi keHospital Kajang pagi tadi untuk menjenguk member yang masuk wad kecemasan tadi.Namun sampai saja diHospital Kajang kitaorang hampa,kerana member tadi telah ditransfer keHospital Kuala Lumpur(HKL).

Dipendekkan cerita setelah sampai diwad penjagaan rapi HKL,kami terkejut melihat keadaan member(kisman) yang teruk(seperti gambar diatas),sampai ada yang menitiskan air mata kerana tidak dapat menahan rasa sedih~setelah semuanya kembali tenang,krole berjumpa dengan pegawai yang ditugaskan menjaga member kitaorang ni~menurut pegawai tersebut member krole dalam keadaan stabil namun beliau sekarangni tidak sedarkan diri(koma),krole bertanya apa puncanya beliau begitu,menurut pegawai itu lagi melalui siasatan diaorang,kecederaan member krole ini adalah disebabkan dipukul dengan benda keras...terbakar krole mendengar jawapan dari pegawai tersebut,dalam keadaan blur~krole terus berjumpa dengan seorang member sepenjawat yang datang awal disana~mereka pun belum mengetahui cerita sebenar berkenaan hal ini?

Setelah tamat waktu melawat kami pun terus pulang dalam keadaan tertanya-tanya~siapa yang sanggup buat begini???sedangkan member krole tu peramah dan baik hati orangnya???apa yang kitaorang boleh buat masa ini hanyalah berdoa agar beliau cepat sedar dan sembuh,kerana hanya beliau saja yang tahu kejadian apa yang menimpanya~



p/s : amin...

39 Komen:

ain revival said...

doakan semoga member krole cepat sembuh...

Fatihah Munini فتيحة said...

semoga mmeber krole cepat sedar . sentiasa mendoakan kesejahtereaan mmber krole . siapa lah yang tergamak buat macam tu kan ?

blog-tips-kurus said...

Neuro? saraf otak yek?
Semoga beliau cpt sembuh dan yg jahat tu dpt balasan setimpal. (marah ni!!)

.: iEyLa :. said...

moge kawan krole cepat sembuh...
same2 la kite berdoa..

c-tea said...

sob..sob..sedey nye hati ct bace bende nie...sedeh kan kawan yang samae2 ketawe tibe2 xsedarkan diri..ape2 pun..krole kne kuat..sekurang-kurangnya..kawan y koma td xterlalu sedih kenangkan kawan2 die...

maria_m0hamadiah said...

mudah2an semua ok.. kejam betul yang buat macam tuh..:(

toyolkiut said...

dugaan tuhan tidak dpt d jangka..
moga kesihatannya tmbah membaik tika ini dan pulih spt biasa..
aminnnn..

cik juja mafia said...

budak2 skola pon dah pandai pukul2 orang ni plak org besa...semoga member krole tu dilindungiNYA~

iza said...

Moga dia cepat sembuh, Aminn..

Sharifah nor said...

berdoa...saling berdoa...semuga segera sembuh...

Belalang Hijau said...

melihat keadaan kawan krole itu, teringat juga belalang pada kawan baik belalang yg juga mengalami keadaan yang hampir sama.cuma bezanya kawan belalang itu d langgar lari.

akibat dari kemalangan itu. kwan belalang stroke sblh badan, x boleh bercakap dan daya ingatan juga hilang.

semoga kawan krole itu cepat sembuh...smpi kan salam belalang pada kwn tu bila dia sedar nanti...

Sharifah nor said...

entry khas utk member krole ni..http://effa-k-poh.blogspot.com/2011/02/sama-sama-berdoa.html#links

krole said...

ain revival=trima kasih wak~

krole said...

fatihah=tula wak..manusia semakin kejam sekarangni~

krole said...

tips=btul wak...smalam beliau dibedah utk mengeluarkn darah beku dikepalanya~

najihah sahami said...

ya Allah, terkejut tengok kepala member krole tu membengkak..huhu..

semoga kawan krole tu cepat sembuh dan kembali normal. mesti sedih kan sebab terjadi kat kawan sendiri. ahli keluarga dia mesti lagi sedih ni. huhu

krole said...

iEyLa=insyallah wak...krole hargai sgt~

krole said...

ct=tol wak..krole akn hadapi dngan tabah~

krole said...

maria=tol wak..siapalah yg lakukn perkara ni..angin krole...

krole said...

TK=insyallah TK..trima kasih krole ucapkn~

krole said...

cik juju mafia=insyallah wak..

krole said...

iza=trima kasih kak~

krole said...

sharifah=terima kasih akak..

krole said...

belalang=mmg perit terasa...ble tngok mmber sndiri jd camtu...insyallah belalang..doakn beliau cpt smbuh~

krole said...

sharifah=terima kasih sekali lagi akak..krole hargai sgt en3 akak tu...

krole said...

najihah=tu yg sdih wak..beliau org sarawak..so keluarga jauh...inform kat telefon je..tak tau camne dorang terima berita camni~

Princess Nur said...

kesiannya kawan krole..sama2 kita doakan..

Lagenda said...

Mak doakan agar member krole tu akan cepat sembuh ya

krole said...

princess nur=trima kasih awak~

krole said...

lagenda=terima kasih mak~krole hargai sgt~

Halimatun Sa'adiah said...

hope beliau akan selamat..amin...
moga org yg wat die tu t'tangkap...

krole said...

halimatun=itu yg krole hrp2kn wak~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..moga sahabat awak cpt sedar dan sembuh ye wak,amin......

krole said...

LM=tq ye wak..krole hargai sgt~

caliph shuriken said...

smoga member krole cpat smbuh..

p/s: bru on9 mlm ni, dh abis exam ptg td...

latest en3: ~ tira miss u ~

sophie said...

Semoga kawan Krole sembuh cepat... Aminnn

iManAzRaf said...

semoga semuanya selamat.. insya Allah...

tercari2 kamu punye shoutbox... xjmpe.. mane kamu sorok? hehe

Anonymous said...

http://elrorogot.hotbox.ru/erotika-seks-prostitutki.html Эротика секс проститутки
http://lakaferti.pochta.ru/ctg-16-1.html Новый уреной проститутки с фоткой
http://lystpatoscpi.hotbox.ru/shlyhi-prostitutki--po-vizovu.html Шлюхи проститутки + по вызову
http://wolthersprachis.hotbox.ru/prostitutki-murmansk-telefon.html Проститутки мурманск телефон
http://lystpatoscpi.hotbox.ru/prostitutki-filmi-onlayn-besplatno.html Проститутки фильмы онлайн бесплатно
http://tansamslladod.pochta.ru/prostitutki-ufa-sipaylovo.html Проститутки уфa сипaйлово
http://adscamalid.hotbox.ru/prostitutki-kupit-lybov.html Проститутки купить любовь
http://linksigntipep.pochta.ru/inostrannie-prostitutki.html Иностранные проститутки
http://xedtekofgo.pochta.ru/v-limburge-germaniya-prostitutki.html В лимбурге германия проститутки
http://zansvetanbers.hotbox.ru/prostitutki-v-moskve-uslugi-gospoji.html Проститутки в москве услуги госпожи


проститутки метро купчино
проститутки черная речка
проститутки уфы дешево
проститутки kz
проститутки города волжского

Anonymous said...

Поздоавляю всех с наступившим НГ !