Thursday, February 10, 2011

Adoi Tak Sempat!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua member-member blogger disini krole ingin memohon maaf kepada semua,kerana tadi krole ada menjanjikan untuk mengupdate nama peserta yang join kontest bloglist krole,tapi tak sempat lah~krole tengah buat tadi,sekali tengok jam~perghhh!!!nak masuk time kerja malamlah..!!!so sekali lagi krole mohon maaf terutama kepada blogger sarah mohamad kerana tak dapat nak tunaikan apa yang krole janjikan,kesulitan amat krole kesali~harap member-member semua paham ye,insyallah esok pagi balik dari kerja je krole akan terus buat entri tu ye~by the terima kasih kepada yang dah join,dan kepada yang belum join...joinlah!!!yeahhh!!!ups..krole kena bertolak pergi kerja dah ni...Assalamualaikum~

10 Komen:

toyolkiut said...

wah..
keje malam ye..
leh geng ngan TK..
blh tngok bintang..
best..

iManAzRaf said...

krle.. baru join.... tgk ye kat komen entry contest kamu itew... =)

nadzirah aqilah said...

takpe krole.. take your time.. (^__^)

krole said...

TK=huhuhu xnmpk r smalam TK..mndung kat sni ngeee~

krole said...

iManAzRaf=wuahhh!!!tq2 wak..sat g krole cek yeahhh!!!

krole said...

nadzirah=wuahhh!!!thanks wak ngeee~

ammboi.blogspot said...

singgah sini krole...
slow2 ler...hehehe

Mencari Cinta Sejati Memang Memerlukan Kesabaran

krole said...

ammboi=wuahhh!!!thanks bro~ngeee

iManAzRaf said...

hehe.. maceh2..

krole said...

iman=welkam~