Friday, February 4, 2011

Krole Minta Maaf

Setiap hari krole rasa rindu sangat nak berblog walking dengan kawan-kawan semua,namun krole hanya manusia biasa seperti yang lain~krole juga mempunyai masalah-masalah tertentu didalam hidup ini...buat masa ini krole sedang mengharungi satu proses yang krole tak dapat nak terangkan kat korang semua,namun begitu krole harap anda semua paham dengan situasi krole ye~bila benda ini dah setel komfirm krole akan "terbang-terbang" dengan anda semua(tak sabar rasanya).disebabkan terlampau rindu dengan korang semua krole sanggup keluar ke cayber cafe yang terletak dipekan kajangni untuk mengupdate blog krole yang tak seberapa ini,krole minta maaf sangat kalau ada sesetengah pihak terasa dengan tindakan krole menyepi semenjak dua menjak ni,bukan ini yang krole harapkan tetapi apakan daya.

baru-baru ini juga krole ada buat perbincangan dengan blogger-blogger otai diruangan chat yahoo mail,mereka mencadangkan untuk krole membuang shoutmix krole dari blog agar dapat fokus dalam menghasilkan entri-entri yang berkualiti yang sememangnya krole lemah dalam bahagian itu.namun krole tolak cadangan mereka dengan baik kerana krole sayang sangat dengan korang semua,namun komen-komen yang krole dapat kebelakangan ini banyak yang melemahkan semangat krole...tapi biasalah semua tu merupakan asam garam dalam berblogingni.

disini juga krole ingin berpesan kepada semua,berblogginglah dengan ikhlas dan kerana minat~dan sekali lagi krole nak katakan krole mohon maaf kepada sesiapa saja yang terasa dengan tindakan krole sekarangni,krole sedar tanpa korang siapalah krole kan?berilah krole sedikit masa lagi untuk menyelesaikan masalah yang krole hadapi buat masa ini.



p/s : krole minta maaf~

18 Komen:

-[miracle]- said...

apologize accepted ! :D

krole said...

miracle=tq wak~

.:|kamaryeah|:. said...

semoga selesai semuanya dgn baek ye~

ch!natsu said...

its ok..
sure sume fhm.. =)

asfz lily said...

accepted :)
smga masalah krole cepat selesai..:)
chill ok :D

iN Laa...~ said...

its ok krul..
take ur time.. =)

caliph shuriken said...

no problemo.. t8 ur time bro ^^

latest en3: ~ tolong ingatkan aku ~

cik juja mafia said...

semua org ader komitment...biasalah tu~

krole said...

kamaryeah=wuahhh!!!thanks wak~

krole said...

chinatsu=thanks wak~but ade jgk x phm...

krole said...

asfz=tq wak...krole ok je~

krole said...

iNLa=thanks bro...krole hargai sgt~

krole said...

caliph=thanks caliph...terharu krole~

krole said...

cik juju mafia=huhuhu..tol wak...tp ade stengah tu mmg x phm~

Adam Haiqal said...

jgn sedih2 krole..
adam nk letak blog krole dlm bloglist adam yg baru ni..allowed me plz?:)

krole said...

adam haiqal=wuahhh!!!thanks adam..krole hargai sgt~

NuSaNa NoSa 91 said...

maaf diterima.. he3~ ^_^

krole said...

keen=huhuhu thanks keen~