Sunday, February 20, 2011

Bila Katil Berbicara

Perghhh!!!bila tengok tajuk je memang tak boleh blah~hehehe,jam ditangan krole menunjukkan tepat jam 12 tengah malam,bermakna kita membuka muka surat baru lagi dalam hidup seharian kita,jadikanlah hari ini lebih baik dari semalam~sekiranya anda boleh buat begitu maka adalah orang yang berjaya,insyallah~semakin embun menyelimuti malam semakin berat kelopak mata krole ni~adus kenapa ni???mengantoklah!!!hehehe~tapi tak tahulah selagi tak update blog ni macam tak sah krole nak masuk tidur,ngeee...korang mesti paham kan?terutama yang dah ketagih sangat dengan blog ni,tapi bila krole tengok katil krole je perghh!!!susah nak tahan daya tarikannya pada waktu ini,seperti memanggil-manggil nama krole dengan suara yang begitu lunak sekali..."krole...krole...krole...tidurlah!!!!"aik?macam marah je ngeee~

so kesimpulannya disini tidur itu amat penting,so jangan berjaga terlampau lewat~nanti sakit pula badan hehehe~



p/s : selamat malam semua~

10 Komen:

c-tea said...

baiklahhhh...baik krole g tido..kang mengamok plakkatil tu

Fatihah Munini فتيحة said...

hahaha . jgn terlebeh tido suda . ekekeke

c-tea said...

krole..ct tag krole..mari join..

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/jom-join-contest-niesempoiiii-habessss.html

fifie said...

krole, mau awet muda. sila tido awal yea.. :)

Puanbee said...

faham faham tapi kalau badan letih bukak blog tak guna jugak tk boleh berfikir..baik tidur je dulooo!

krole said...

c-tea=hehehe...okeys ngee~

krole said...

fatihah minini=ngeee...okeys wak~

krole said...

c-tea=wuahhh!!!thanks wak..ngee~

krole said...

fifie=ngee...jom awet muda!!!!

krole said...

PuanBee=huhuhu tau xpe..ble ckp tido bru idea sng mai ngee~