Tuesday, February 1, 2011

Pagi Yang Gelap Kini Sudah Terang

Sekali pandang tajuk tu,macam lirik lagu kumpulan hujan pun ada kan?hehehe...saja krole nak kongsi pengalaman yang krole baru saja alami pagi ini,seperti biasa bila krole kerja petang je krole akan keluar rumah seawal jam 7:30AM tapi bukan nak pergi kerja tau,krole nak pergi beli makanan sarapan untuk pagi ni,seperti biasa juga krole akan membeli nasi lemak dengan sedikit kuih-muih~lepas bayar je krole pun menghidupkan motor untuk meneruskan perjalanan balik kerumah,tapi belum sempat krole memulas throttle motor,kedengaran suara makcik(tauke kedai nasik lemak)menjerit seperti orang hesteria.krole pun terkejutlah dengan suara itu sambil melihat kearah makcik tadi~krole nampak dia melambai-lambai seperti menyuruh krole beredar dengan cepat dari sana.

rupa-rupanya ada seekor anjing gila sedang berlari dengan lajunya mendekati motor krole,perghhhh!!!apa lagi krole pun dengan kelam-kabutnya memulas throttle kuat-kuat untuk meninggalkan tempat tersebut,waktu itu memang susah krole nak lupa~apa taknya...anjing tu dah dekat betul dengan krole~nasib tak kena gigit...masih lagi krole teringat dengan suara jeritan makcik-makcik tadi...hehehe terasa lawak pun ada.tapi syukur juga tidak ada apa-apa terjadi...esok tak sabar nak pergi beli nasi lemak kat sana...mesti diaorang kecoh...hehehe~



p/s : ngeeee~

19 Komen:

khaifaiz said...

hahah.. ingt pasal apa la td.. esok jgn lupa ucap thanks kat mak cik2 tu.. hehe

krole said...

khaifaiz=ngeee...tu yg x sabar nak jmpe dorang sok hehehe~

nadira shahid said...

nseb bek smpat, klau x, jnuh la nk samak ;)

cikgu ainura said...

anjing tu teringin nak makan nasi lemak kot.. hehhee

ain revival said...

kesian anjing tu xsempat gigit kamu kan...=P
esop beli 100 bngkus nasi lmak makcik tuh tnda time kaseh..

nadzirah aqilah said...

hahahaha.. lawak betol la.. suspen jugak nie. ingatkan kenapa kan. manala tau makcik2 nak usha krole ke.. nasib baik xsempat kena gigit ngan anjing tu.. lau x mesti krole jadi breakfast anjing tu kan.. kui3

krole said...

nadira=huhuhu tau xpe wak~takot o0o0o0...

krole said...

cikgu ainura=huuhhu mybe kot~

krole said...

ain revival=ngeee...manyak tu...mesti hepy makcik tu ngeee~

krole said...

nadzirah=wuahhh!!!xnak...!!!ngeee...

Yuni Aisyah said...

hhahaha...nasib baik la makcik2 tu jerit..kalox abes la krole kne gigit ngn ajing gila..:D

zazaw said...

HAHA
naseb tak kena gigit
kalau tak
masal jerr kene samak !

krole said...

yuni=tu r wak~hehehe..nasib baik r...terhutang budi ngan makcik tu ngee~

krole said...

zazaw=ngeee...tu r ngeee~

-[miracle]- said...

wakaka~
scaryy seyhh!
sy pon penah hampir kene gigit ngn anjing.
fiuhh~

new entry : Kenangan dengan rokok

Cik Tqah said...

hoho..naseb baek xjd mangsa anjing tuh ekk

krole said...

miracle=ngeeee~dasyat kan...smpi mati krole takkan lpa pristiwa ni ngeee~

krole said...

cik tqah=huhuhu syukur alhamdulillah ngee~

caliph shuriken said...

slmat, huh.. klau x mmg anjing tu kna jutsu krole...

latest en3: ~ tolong ingatkan aku ~