Monday, August 1, 2011

Macam-Macam Ada

Wuah!!! bestnya hari ini!!! krole dengan kawan-kawan baru je balik dari bazar ramadhan hehehe... apabila kaki bertapak kat bazar ramadhan tadi pergh!!! air liur ni macam nak terkeluar je hahaha!!! mana taknya banyak lauk tu!!! korang nak apa cakap je semua ada tapi kena bayarlah hihihi kalau main ambil je silap-silap "balai cerita" ahaks~ kalau ikutkan hati krole tadi huh!!! banyak juga nak beli nasib baiklah tunang krole yang tersayang banyak beri nasihat untuk mengelakkan pembaziran, rasanya ini kali pertama krole pergi bazar ramadhan hanya keluar modal sebanyak RM9 macam tak percayakan??? tapi inilah yang sebenarnya wuah!!! dah macam misteri nusantara dah!!!. cuba tengok jam korang semua~ tak lama lagi kita akan berbuka buat pertama kalinya dibulan ramadhan tahun ini yeah!!!.

Agak-agaknya kita ada lebih kurang sejam lagi sebelum berbuka kan??? em... nak buat apa ya... kawan-kawan tadi ada cadang nak main futsal, jogging, dan banyak lagilah tapi... ajak hanya tinggal ajak... batang hidung pun tak nampak sampai sekarangni ahaks~ tapi tak apalah kan??? waktu berbuka pun tak lama lagi, jom kita bersiap-siap dahulu... happy blogging semua~




p/s : laponye!!!

4 Komen:

sarah mohamad said...

selamat berbuka krole :D

Zura said...

kalau org ppuan xdenye nk bwk rm9 krole..hehe

krole said...

sarah=selamat berbuka~

krole said...

zura=huhu...nak berjimat wak ^^