Thursday, August 4, 2011

Semangat Keperwiraan

Untuk menempuhi hari ini krole memerlukan semangat keperwiraan yang amat tinggi sekali seperti semangat ultraman-ultraman kat atas yang bersemangat menyokong sewaktu perlawanan malaysia-singapura hari itu ahaks (gurau je). Nak tahu kenapa krole kata hari ini krole perlukan semangat keperwiraan yang tinggi??? ini kerana hari ini krole terlepas sahur pergh!!! memang mencabar siot!!! jam 9 tadi dah lapar sangat kena pula malam tadi kitaorang dah siapkan makanan untuk sahur... nak tahu tak apa yang kitaorang sediakan??? ayam percik!!! uwah!!! diulangi ayam percik!!! hehehe... waktu krole taip entri ini pun perut krole sering mengeluarkan bunyi-bunyian yang tak lunak (menyampah krole), seperti ingin menberitahu tuannya yang dia kelaparan!!!.

Kena pula hari ini krole kerja petang... pergh!!! harap-haraplah krole ada kesabaran dan kekuatan itu untuk menunaikan perkerjaan hari ini insyallah~ dan terima kasih juga krole ucapkan ultraman-ultraman kat atas yang sentiasa menyokong krole... tepuk tangan semua!!! hehehe.... nampak happy je mereka kan??? ahaks~





p/s : wa sula lapa!!!



2 Komen:

Zura said...

waaaaaaaaah..byknye otomen dtg majlis..hehe..

krole said...

Zura=huhuhu bestkn ;p