Wednesday, August 24, 2011

Baju Raya Aku

Kalau raya tahun sebelumnya... waktu ini rasanya krole dah berada dikampung bersama keluarga yang tersayang menikmati keindahan bulan ramadhan yang mulia. dan waktu macam inilah rasanya kat rumah krole meriah kerana sibuk untuk menyambut hari lembaran yang akan tiba tidak lama lagi, pergh!!! waktu macam inilah mak krole akan meminta pertolongan kita orang adik-beradik untuk menganyam ketupat, bersihkan rumah, dan banyak lagilah~ memang seronok suasana macam tu, kerana waktu dah berkerja ni susah nak dapat berkumpul semua ahli keluarga... waktu raya macam inilah peluang nak bersama, tapi... tahun ini krole tak dapat balik kampung argh!!! (jeritan batinku).

Memang mood tengah down sangat sekarangni, terutamanya apabila adik-beradik krole telefon yang menyatakan mereka dah ada kat kampung semuanya!!! huh!!! argh!!! nak balik!!! tapi apakan daya jeritan batinku itu hanya dapat ku jerit didalam hati hihihi... baju raya??? huhuhu sorylah tahun ini memang tak beli kerana raya pertama ini krole akan berkerja pagi hah!!! orang sibuk pergi sembahyang raya krole pula sibuk nak pergi kerja aduh!!! apa boleh buat dah rezeki krole macam ni~ korang semua mesti dah nak balik kampung kan??? kalau balik sini semua bawalah sedikit buah tangan untuk krole ye hehehe... happy blogging semua.




p/s : mintak mak kueh sepotong~

8 Komen:

.: iEyLa :. said...

sabo ek krole..
berjuang demi negara..hihi

putry arisa said...

sabor ea.. dugaan tu..
hihihihi

Umie Artoqiemie said...

ko keja ape weh?

Zura said...

alahai..mmg sedih cm tue...adik beradik lain dh berkumpul...kite hanya terbayangkan je..

krole said...

iEyla=uwah!!! cam tak sngup lak wak~

krole said...

putry=iya...sakitnye wak!!!

krole said...

umie=koje besa wak~

krole said...

zura=tol wak..mmg sedih tol la~