Saturday, August 27, 2011

Mesin ATM Terlampau

Korang pernah tak kena situasi macam ni, korang pergi bank nak pergi cucuk duit kat mesin ATM dan waktu itu ramai orang so korang terpaksa berbaris dalam barisan yang amat panjang. Baris punya baris sampailah giliran korang yeah!!! tapi... sekali tengok kaca skrin tertulis "mesin ATM kehabisan wang" uwah!!! macam nak sepak terajang je mesin tu tadi ahaks~ pertama kali krole mengalami situasi seperti itu dah lah lama berbaris tiba-tiba boleh jadi macam tu pula. Kelam kabut krole mencari mesin ATM tadi, akhir sekali krole berjaya juga cucuk duit kat stesen minyak huh!!! sampai ke situ krole mencari hahaha!!! mana taknya boleh kata semua mesin ATM yang krole pergi tadi kehabisan wang.

Pergh!!! kaya-kaya orang sekarangni... budak sekolah pun dah pakai kad ATM, zaman krole sekolah dulu jangan haraplah nak tengok budak sekolah pakai kad ATM, semuanya guna buku bank je hihihi. Biasalah kan dunia dah semakin maju, nak tahu kenapa krole kelam-kabut pergi cucuk duit??? cuba baca entri sebelum ni... hah!!! nak beli Gaviscon... pedih ulu hati krole nanti, tapi apa-apa pun happy blogging semua.




p/s : dah beli gaviscon...

6 Komen:

Chuu Muqhlis said...

selamat hari raya krole :)

Mohd Izzar said...

ahah..usaha tangga kejayaan...hoho

Umie Artoqiemie said...

tak pernah lagi berhadapan dengan situasi begini <- gila skema ayat akuh..

krole said...

muqlis=camat raye jgk~

krole said...

izzar=huhu tol bro~

krole said...

umie=huhuu skema itu cool~