Saturday, August 6, 2011

Aku Ingin Minum Air

Beginilah nikmatnya berpuasa sentiasa ada saja dugaan-dugaan yang melanda ahaks atau kita saja yang segaja mencari dugaan-dugaan tersebut hehehe... Hari ini member krole dari seremban singgah ke rumah (mungkin bermalam kot) nak dijadikan cerita beliau ni bukannya beragama islam so ini memberi maksud bahawa beliau tidak berpuasa seperti kita semua. Kehadiran beliau dirumah ini amat memberikan impak yang besar kepada krole dan member serumah krole... hah!!! kenapa??? apabila krole kata dia tadi tak berpuasa seperti kita maka dengan slumber dia boleh minum air dan merokok dirumah ini pergh!!! naik sesak jantung krole ni hidu bau rokok dikala berpuasa ni, dan pergh!!! tengok dia minum air pepsi yang sejuk huh!!! argh!!! tak dapat krole nak kata apa-apa.

Tapi korang jangan silap!!! tak boleh juga salahkan dia kerana walaupun berlainan agama beliau tetap menghormati bulan mulia ini, sekiranya dia ingin minum atau makan beliau akan mencari tempat-tempat tersembunyi a.k.a tak ada orang barulah beliau akan menjalankan aktivitinya hehehe... tapi krole dan member serumah yang asyik cari pasal ikut je dimana dia pergi!!! huhuhu macam mana tak nampak??? ngeee~ apa-apa pun buka puasa nanti krole nak minum air sirap laichi hehehe... ok happy blogging semua~





p/s : glug...glug...glug~

2 Komen:

Cik Aish said...

huhuh time bulan posa ni, air kosong pun kt akan nampak sedap...sssssssssss

Sudi sudi la singgah sini lak ye :
KAD RAYA DARI GUA UNTUK LU!

krole said...

cik Aish=huhuhu tau xpe...