Friday, August 19, 2011

Badan Panas

Panas!!! panas!!! huhuhu terlebih sudah~ alhamdulillah hari ini barulah krole dapat mengupdate blog yang tercinta setelah lebih kurang 6 hari berhempas pulas berkampung kat wad melawan virus-virus benci ahaks~ begini sebenarnya baru-baru ini darah dalam badan krole disahkan tidak bersih??? hm... senang cerita darah dijangkiti kuman!!! pergh!!! dahsyatkan bila dengar macam tu??? tapi sebenarnya biasa je, cuma huh!!! sakit satu badan ni, mandi tak larat, makan tak selera, bergerak lagilah huh!!! atas katil je, mandi pun main lap-lap badan je. Tapi syukur sekarangni dah kurang sikit walaupun masih lenguh sedikit badan ni, hari pula dah kena masuk kerja, nasib baiklah kerja petang boleh rehat-rehat kejap kat rumah pagi ni.

Tapi panas badan kejap ok kejap macam tak ok pula, ini yang buat krole risau takut menjadi-jadi pula, tapi doktor dah kata yang sakit krole ni dah sembuh... harap-haraplah doktor betul??? apa-apa pun krole nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke teratak krole sepanjang peninggalan krole, happy blogging semua~




p/s : aduh...aduh~

6 Komen:

Zura said...

semoga cepat sembuh krole...rajin2 makan ubat...

blog-tips-kurus said...

minum air jarang banyak-banyak tau. take care :-)

i am S!L4H.. said...

pkcik krole masuk wad ke?
gulpp


semoge baik2 pkcik.

krole said...

zura=thanks wak~

krole said...

tips=thanks for da tip...tips hehehe

krole said...

sila=cian kan pakcik uwah!!!