Thursday, August 11, 2011

Evoulsi Laman Blogger

Huhuhu krole bukan nak cerita mengenai evoulsi KL drift kah??? apakah??? itukah??? inikah??? tapi hari ini krole nak kongsikan sedikit maklumat yang krole baru ketahui hehehe tapi krole rasa ramai dah tahu (ada aku kisah) namun begitu krole nak cerita juga harap korang sudi baca ya, ohya sebelum itu sekarangni laman blogger sering kali bermasalahkan??? kenapa ya??? adakah laman ni tengah upgrade??? atau nak ditutup??? banyaklah cerita krole dah dengar tak tahu nak percaya yang mana??? sebab ini jugalah krole jumpa benda yang krole nak cerita hari ini ahaks~ ok-ok sebenarnya krole nak kongsikan dengan korang semua tentang wajah laman blogger yang lama hingga yang sekarangni heee. Kalau korang tak tahu lagi wajah lama laman blogger amat digalakkan membaca entri ini.

*laman blogger tahun 1999


*laman blogger tahun 2000


*laman blogger tahun 2009 hingga sekarang








p/s : adakah akan berubah selepas ini???



13 Komen:

muhamadsufian89 said...

ooo. baru tau. first time tengok gambar 1st dengan 2nd tu. hehe

.: iEyLa :. said...

ermm..pg td pon xleyh bukak jgk..nk upgrade ke nk tutup ek>>hihi

i am S!L4H.. said...

hehe perubahan zaman.

Zura said...

a'ah erk..mungkin drg nk tukar kot..dh bosan ngan yg skrg nie...

krole said...

sufian=huhuhu lucu kan~

krole said...

iEyla=tu yg isau tu wak~

krole said...

silah=jgn ketinggalan huhuhu~

krole said...

Zura=krole pon rase camtu wak..same2 kte tnggu~

kutoOobambOo / ericoanaci said...

TGUU...

eRza farEeha said...

wahh..blogger pon ad evolusi..huhu

krole said...

kuto=yah tnggu~

krole said...

erza=huhuhu tau xpe wak~

0nenanina Vanilla said...

wahh da mcm versi..pasni pe pulak ye