Tuesday, August 9, 2011

Cemburu Menyelubungiku

Wuah!!! kalau ada jual kek macam kat atas tu kat bazzar ramadhan komfirm ramai peminat-peminat photography yang akan belikan??? huhuhu hari ini krole nak cerita mengenai minat photography masyarakat kini, kalau dulu kurang orang yang minat bidang ni kan??? tapi sekarangni huh!!! mana-mana krole jalan komfirm jumpa individu yang berjalan dengan kamera DSLR tergantung dilehernya~ klik sana... klik sini... gambar sana... gambar sini, boleh kata semua dia nak gambar hehehe, mesti korang rasa krole jeleskan??? bila kata macam tu??? tapi sebenarnya... korang betul!!! krole memang jeles hahaha!!! sebab sampai ke hari ini krole gagal memiliki kamere DSLR ni, tak tahulah bila krole akan memilikinya, silap-silap dah anak seorang barulah krole dapat beli hehehe.

*huh!!! korang rasa berapa megapixel kamera ni???






p/s : wuah!!! nak kamera!!!

14 Komen:

Fyzal said...

rezeki masing2 bro. ada yg cepat dpt ade yg lmbt dpt. mungkin DSLR itu kategori rezki lmbt dpt bukan sahaja utk ko, malah utk aku juga. aku pun teringin sebuah, tp belum mampu.

DaYaH JeLitA said...

pehh sayangnya nak makan..huhuhu

Mila Ahmad said...

memg ada kek camera 2 cumel sgt memg syg nk mkan saya pown tingin sgt nk dslr tapi kena dulukan bnda lain yg lebih penting..:)

bukankosong said...

kawe tak minat

pakai iphone sudah atau camera digital biasa,penat rr nk bwkkk

Cik Bucken said...

stakat nih pkai digicam je...telan airliur nk beli DSLR...:(

krole said...

Fyzal=sama2 kta bersabar ya bro~

krole said...

Dayah=huhuhu tu r cumil sgt~

krole said...

Mila=huhuhu sayang o0o0~

krole said...

bukankosong=kawe pon~

krole said...

cik bucken=huhuhu same r wak~

deem said...

gud luck saudara.harap2 ko dapt bili ini barang.sia pun macam mau juga ini barang tapi pakai apa yang ada dulu.hehehehehe....

krole said...

deem=thanks deem...sma2 kta usaha ya~

CiK QiQi said...

kn3..ramai tringin mende yg krole tringin ni.tmasuk la qiqi.walaupunn...bkn reti sgt amik gambar..wakakaka

CiK QiQi said...

kn3..ramai tringin mende yg krole tringin ni.tmasuk la qiqi.walaupunn...bkn reti sgt amik gambar..wakakaka