Saturday, August 6, 2011

Hari Mahu Hujan

Cuba korang semua tengok langit petang ni??? pergh!!! mendung siot!!! rasanya macam nak hujan je aduh~ harap-haraplah hujan turun lewat sikit, kalau tak habis basah kuyuplah krole bila pergi bazzar ramadhan kejap lagi hehehe... biasalah krole hanya mampu beli motor je so tak ada bumbung bila panas krole berterik, bila hujan krole berbasah~ janji ada kenderaan kan??? hari ini apa pula menu yang kitaorang nak beli untuk dijadikan juadah berbuka??? korang pun mesti tengah peningkan memikirkan juadah berbuka petangni??? bazzar mana pula nak serbu??? hehehe lantaklah kan janji happy. Korang pernah tak berbuka dibus stop??? hehehe hari itu krole dengan member berbuka kat bus stop gara-gara hujan turun dengan lebat so apa lagi duduklah kitaorang kat sana dengan keadaan basah hingga waktu berbuka.

Kalau tengok waktu tu memang sedih sangat~ tapi kalau teringat kembali pula pergh!!! seronok juga kerana krole rasa bukan semua orang boleh mengalami pengalaman seperti itu, so krole dan member tadi kira beruntunglah juga hehehe. Ups!!! member krole dah panggil ni so krole bersiap dahulu~ korang jangan lewat pula pergi bazzar nanti habis juadah yang korang nak ok~ happy blogging semua.




p/s : berbunyi dah perut ni~

6 Komen:

NURUL AINI NORAZMAN said...

mcm mana la peniaga bazaar nak berniaga ea klu ujan,.

Jumir said...

Bazaar Ramadhan seronok kalu ada depan umah. Sepuluh kali ulang beli pun takpe.

bukankosong said...

samalar kiter

naik moto je

krole said...

nurul=sabar...sabar~

krole said...

jumir=cam umah krole r...hehehe jeles tak???

krole said...

bukankosong=senasib r kte bro~