Wednesday, August 24, 2011

Aku Tumpang Gumbira

Bila krole mengembara ke blog member-member apa yang krole temui adalah entri-entri berbunyi kegembiraan yang menyatakan mereka akan pulang ke kampung halaman tidak lama lagi bagi menyambut hari raya aidilfitri bersama keluarga yang tersayang uwah!!! aik!!! walaupun krole tak dapat menikmati kegembiraan seperti itu tahun ini namun krole tetap menumpang kegumbiraan anda semua pergh!!! mesti bestkan??? bila hari yang ditunggu-tunggu semakin hampir huh!!! dan baju raya sudah siap berlipat didalam beg pakaian tinggal untuk digunakan saja dihari raya pertama.

Krole ingin mengucapkan "selamat balik kampung" kepada member-member yang akan balik dan berhati-hati dijalan raya ya bagi pengguna kenderaan bermotor, biar lambat asalkan selamat~ terus terang krole kata krole memang cemburukan orang yang dapat balik raya tahun ni!!! sebab krole terpaksa berkerja dihari raya argh!!!... namun krole tetap tumpang gumbira akan kegembiraan korang uhuk~ (sedih betulah ayat ni). happy blogging semua~




p/s : balik kampung!!!

15 Komen:

i am S!L4H.. said...

pkcik krole....

time kasih tumpang gembire.. heee
x pe, ni mgkin mase org lain, nti ade la tuh mase pakcik. selamat bekerja dgn gigih. =)

Miss A said...

ouh yeh!mari kte blik kmpung! yippy :)

Miss A said...

ouh yeh!mari kte blik kmpung! yippy :)

jaya jr said...

selamat beraya krole..hik3

missSenget said...

gembira atas kegembiraan orang lain juga satu kegembiraan..

err..

ape ayat aku buat ni?

jgn nangis2 krole

zalin onceitalk said...

selamat hari raya bro!

ASSOYFINGER67 said...

Salam buat sahabat...
Di kejauhan ini (seri kembangan jer)
aku ingin mengucapkan tahniah jika berjaya menyempurnakan Rmadan hingga ke akhirnya...Selamat berpuasa dan selamat melangkah ke Syawal yang mulia...moga ditahun2 hadapan kita masih boleh bertemu lagi walaupun di petak kecil ini...ampun maaf dipinta jika ada terkasar bahasa atau terlebih gurauannya...Selamat Hari Raya asssoyfinger ucapkan buat Krole sahabat lama di dunia maya dan moga kegembiraan sentiasa menemani kita..Selamat segalanya...Wasssalam(takut tak sempat ucap nanti:))

blog-tips-kurus said...

sabar ye. ramai kena kerja time raya ni..

krole said...

silah=xdak hal r silah huhuhu~

krole said...

miss a=nak ikot!!!

krole said...

JJ=selamat beraya jgk JJ

krole said...

missenget=uwahhhh nak nangis!!!

krole said...

zalin=camat reye bro!!!

krole said...

assoy=krole pun nak ucapkan selamat menyambut hari lebaran kepada assoy n sekeluarga~ blk kampong ek~

krole said...

tips=tu r tips...tp warga asing smuanya cuti ahaks~