Wednesday, August 3, 2011

Lapar Sangat

Pergh!!! kalau tengok gambar kat atas tu lama-lama boleh tergugat iman juga ni hehehe... sory ya... bukan apa saja nak cerita sikit kat korang semua, kot-kot ada yang tengah keboringan tu bolehlah baca-baca sini ok. Hari ini krole pelik sangat, hari ini merupakan hari ke-3 kita menunaikan ibadat puasa tapi kenapa krole rasa lapar sangat hari ini??? lain je rasanya??? nak kata tak sahur pergh!!! siap sahur ayam goreng lagi tadi!!! dari tadi asyik berbunyi je perut ni dan sakit-sakit aduh janganlah keracunan makanan~ risau juga krole ni... bukan apa bulan puasa ni boleh kata makanan semuanya beli luar kan??? tapi harap-harap taklah sampai keracunan (risau). Semalam dah pergi bazar ramdhan bukit mewah.

Hari ini pula nak pergi bazar ramadhan mana pula, korang ada cadangan tak??? jangan kat tempat-tempat yang krole tak boleh sampai sudah hahaha!!! hari ini nak makan apa pula ya??? "weii..!!! krole agak-agaklah!!! asar pun belum dah cerita makan" ahaks... sory-sory... ok semua salam ramadhan dan happy blogging ya~




p/s : mood lapor~

16 Komen:

deem said...

relax ko geng....baru hari ke-3 ni...ada 27 hari lagi ni...hehehehe:)

eikieyn said...

mmg sgt menggugat iman! hehehe slurppp slurpppp~ :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

iman oh iman

tengok dak tu makan tembikai pom dah rase cm tergugat sikit .

ngehngeh

:)

Irma A.Wahid said...

alohh comelnye baby~~

ekmal said...

ni yg nk pi cari tembikai nih..haha

cik bulan said...

sedap oo mkn tmbikai pagi tadi..haha..kalo lapaq sangat, ikat perut..=}..[ikat tali seluar bagi ketat pon boleh juga..sgt mmbantu..haha

i am S!L4H.. said...

haha. budak tu seminggu baru abis tembikai tu..

eRza farEeha said...

slmt berposa krole...hehehe..:)

krole said...

deem=thanks geng...inda lama suda tu~

krole said...

eikiyen=ahaks..tau xpe wak~

krole said...

ini belog saya=hahaha tau xpe bro..sedap tu!!!!

krole said...

irma=huhuh cute kan???ngee~

krole said...

ekmal=cari jgn tak cari bro hee~

krole said...

cik bulan=thanks for da tips wak..mmg berkesan hee~

krole said...

silah=kalo pakcik 2 minit je heee~

krole said...

erza=selamat berpose jgk wak~