Thursday, August 25, 2011

Sayap Ayam Yang Terbakar

Hari ini krole terlalu letih nak keluar menyerbu bazzar-bazzar ramadhan yang jauh dari rumah krole seperti sebelumnya, so hari ini untuk memenuhi kehendak perut krole menjenguk ke bazzar ramadhan sg.jelok bagi mencari jauadah yang berkenan di hati. Waktu krole and the gang sibuk mencari juadah berbuka, krole terlihat sebuah gerai ni penuh dengan orang ramai~ apa lagi dengan perasaan ingin tahu krole pun mengajak member-member yang lain untuk menyerbu gerai tersebut, dengan poyonya kita orang mendekati gerai tersebut~ owh!!! rupa-rupanya gerai menjual "kepak ayam bakar" pergh!!! memang lakulah dia jual!!!.

Rupa-rupanya dibazzar itu dia seorang je yang jual kepak ayam bakar dengan harga yang murah~ RM1.00 satu (biasa), dan RM1.50 satu (madu) pergh!!! memang berbaloi-baloi...tanpa membuang masa krole beli 2 huhuhu tak sabar pula nak berbuka hihihi... tapi... cuba korang tengok kat atas tu, huhuhu sampaikah hati korang untuk memakan ayam sekiranya ia berwajah seperti diatas???. Happy blogging ya~




p/s : yummmy ^^

9 Komen:

ASSOYFINGER67 said...

wah..marvelleous!!!!!

Gee said...

wah...sayap ayam terbakar..hehe

Eyka said...

sedappp wooo..laprrr...grrrrrrrr-.-

NURUL AINI NORAZMAN said...

uuhhh mmg sodap!!
tapi klu ayam tu comel cenggitu mmg tak la aku nak makan,.tak smpai hati,.hahaha

krole said...

assoy=yeah!!! sedapnye!!!

krole said...

Gee=sdap o00o~

krole said...

eyka=ahaks..mai r kajang...krole blanjew~

krole said...

NURUL=huhu kalo krole wak...makan je!!! hahaha!!!

Wanzi said...

sayap ayam memang sedap....
......................................

Sungguh cantik kain pelekat,
dipakai orang pergi ke pekan.
hari raya semakin dekat,
silap dan salah mohon dimaafkan.

Selamat Hari Raya aidilfitri
maaf zahir batin wanzi seisi keluarga.. Jika ada terkasar bahasa..