Sunday, August 21, 2011

Ceritera Air di Bulan Ramadhan

Tengok gambar kat atas tu pun dah cukup membuatkan air liur anda semua mengalir tanpa henti~ hahaha!!! kalau pergi bazzar ramadhan... gerai-gerai yang wajib dikunjungi adalah gerai air kan??? betul tak??? pergh!!! kalau korang tengok punyalah banyak pilihan!!! air keladilah!!! air anggurlah!!! air jaggunglah!!! air laichilah!!! air kicailah!!! air kelapalah!!! dan banyak lagilah. Pemilihan air adalah penting untuk mencipta sebuah suasana berbuka yang harmoni dan sentosa hahaha!!! kalau korang tak percaya cuba korang pergi bazzar dan main beli je, komfirm waktu berbuka nanti korang akan menyesal tak pun kalau silap beli (air yang kurang manis) pergh!!! mesti angin punya!!! tapi... habis juga kan??? hahaha.

Bukan apa semalam krole and the gang pergi ke bazzar prima saujana kat kajang pergh!!! memang berbaloi pergi sana bro!!! banyak pilihan, tapi nasihat krole kalau pergi sana pandai-pandailah pilih gerai tempat anda beli minuman ya~ sebab kawan krole dah terkena air anggur langsung tak ada rasa huh!!! memang angin member krole rupa dah ada tapi rasa huh!!! jauh sekali!!!. wuah!!! nak jam 6 dah!!! krole nak gerak dululah!!! ohya cerita tadi dipendekkan member krole tu tadi habiskan juga air tu hahaha!!! lawak tak??? happy blogging semua.




p/s : sikit lagi nak berbuka~

6 Komen:

cik maz said...

jangan terkena air mentah sudah la krole...hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya akan angin kalau kena air tak manis dan kadang2 basi..huhu.wak..kadang2 hubby saya beli sampai 4 jenis air..warna warni lak tu

krole said...

cik maz=huhuhu hrp x la wak~

krole said...

lm=huhuhu same cam krole r wak ^^

i am S!L4H.. said...

haha. kalo dah tekak nak jugak tetap abis walaupun tasteless. hahaha

krole said...

silah=huhu tau xpe..kalo pakcik pon gtu jgk~