Wednesday, May 25, 2011

Sekali Mengigau Da~

Zzzzzz... hehehe ni krole nak cerita sikit pengalaman yang krole alami semalam huhuhu~ aik!!! kenapa ni krole belum cerita dah gelak seorang, huhu bukan apa teringat je mesti tergelak... korang pernah mengigau tak??? mesti tak tahu kan??? macam mana nak tahu kalau masa mengigau tu korangkan tengah tidur ??? hehehe... so macam mana krole boleh tahu krole mengigau semalam??? begini ceritanya kan krole kerja malam mingguni, waktu habis tugas semalam seperti biasa krole and the gang akan masuk bilik tidur khas bagi kitaorang. Tak tahulah kenapa??? senang je krole lelap semalam, baring je tup tup dah lelap~ dalam jam 4 pagi kot member krole kejutkan krole... pergh!!! terkejut krole " nape bro???" member krole tadi sempat lagi senyum kambing "ko mengigau role". Adus malunya krole, pasal boleh kata ramai lagi member-member yang tak lelap waktu tu dan semuanya melemparkan senyuman maut kat krole, member krole tadi pun duduk ditepi krole dan berkata "ko rindu awek ke role???" ah!!! kenapa tanya macam tu.

Rupa-rupanya waktu krole mengigau tu krole sebut "ayang... ayang... ayang" berulang kali adus apakah!!! hehehe... teruk krole kena semalam, jadi modal diaorang ni bergelak tawa uwah!!! tapi yang krole angin waktu krole mengigau ada juga member-member datang dekat dan tanya nombor kat krole, cis!!! ingat krole ni mambangkah??? hehehe, so untuk cover malu... tarik selimut cepat-cepat dan buat-buat lena hahaha... pagi tadi pun kena lagi dengan diaorang... pelik juga igauan krole ni kan??? adakah petanda nak suruh kahwin??? heee...



p/s : mengigau itu sebuah misteri~

14 Komen:

missSenget said...

kahkahkah..

tolong gelak jugak...

syufaa said...

erkkkk ahahaha!!!
tumpang gelak!
gile la..ngigau gitu sekali tauu! =P

Ellen said...

Hahahaa..lawak juga krole..ni mesti sedang angau tu kan..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihihi..siapakah ayang?jeng3...
takmo la rahsia2 ngan saya wak!

Cik Cammy Lia said...

hehe...lucu.kalo sy pon gelak guling2 tgk org ngigau ahaks

krole said...

missSenget=wuah lari...!!! malu!!! hehehe

krole said...

syufaa=huhu da mabuk cinta wak ngeee~

krole said...

Ellen=huhu no komen pless ahaks~

krole said...

LM=ahaks..nnt krole gtau wak ek~

krole said...

cik cammy=ahaks..tu r, malu siot krole smalam~adus2

ChaCha said...

jeng3..ngeee...kawin jgn x kawin.hahha

krole said...

cha=hahaha~okeys...ngeee

Dianaa said...

Hahahaha! Kelakar! Pergh, malu en bila org tegur yg kita mengigau. Hhi xD btw, diana follow krole :D do follow mine :)

krole said...

diana=thanks wak..huhu..mmg malu smalam adus2~